David Rozing - Fotograaf

  • Over mij
  • Contact
  • Galleries/ Archief
  • Facebook
  • Twitter
x

Search Results

Refine Search
Match all words
Match any word
Prints
Personal Use
Royalty-Free
Rights-Managed
(leave unchecked to
search all images)
23 images found
twitterlinkedinfacebook

Loading ()...

  • Nederland Rotterdam 9 januari 2008 .OV-Chipkaart niet meer veilig.De veiligheid van de ov-chipkaart, het vervoersbewijs dat de strippenkaart zal vervangen, is niet meer gegarandeerd, sinds de code van de chip door Duitse hackers is gekraakt. De hackers toonden aan dat er na een eenvoudige digitale ingreep, gratis gereisd kon worden..Hackers kraken ov-chipkaart.AMSTERDAM - Twee Duitse hackers hebben de werking van de chip in de ov-chipkaart ontdekt. Daardoor is de huidige chipkaarttechnologie waardeloos geworden, zegt Ron Gonggrijp. Hij bevestigde dinsdag een bericht in de Volkskrant..?.OV-chipkaart. ANP.Gonggrijp, initiatiefnemer van de actie tegen de stemcomputer, was eind 2007 aanwezig bij het 24e Chaos Computer Congres in Berlijn, waar de Duitsers Karsten Nohl en Henryk Plötz aantoonden dat met spullen ter waarde van nog geen 100 euro volledige controle over de chip te krijgen is. .Volgens Gonggrijp is het probleem dat Trans Link Systems, het bedrijf dat in Nederland de ov-chipkaart invoert, de werking van de chip geheim moet houden om het systeem veilig te maken. De Nederlandse geheimschriftdeskundige August Kerkhof toonde al in .1883 aan dat dat een verkeerd uitgangspunt is. De werking van een systeem moet juist bekend zijn om het veilig te maken. .Als de Duitsers en Gonggrijp gelijk hebben, zal de invoering van de ov-chip opnieuw vertraging oplopen. De kaart, die alle andere toegangsbewijzen tot het openbaar vervoer moet vervangen, zou dit jaar worden ingevoerd, maar dat is al tot 2009 uitgesteld. .Gonggrijp ziet een voordeel van de ontdekking van de Duitsers. Trans Link zei tot nu toe dat de privacy niet in de gebruikte Mifarechip kon worden ingebouwd, omdat de technologie dat niet toeliet. Nu er een nieuwe technologie nodig is, kan aan de privacy alsnog recht worden gedaan. Bovendien kunnen essentiële zwaktes in de huidige chip, zoals de getallengenerator, worden aangepakt. .Een woordvoerster van Trans Link Systems zegt dat de Duitsers slechts een kleine sch
    1G6V4486.jpg
  • Nederland Rotterdam 9 januari 2008 .OV-Chipkaart niet meer veilig.De veiligheid van de ov-chipkaart, het vervoersbewijs dat de strippenkaart zal vervangen, is niet meer gegarandeerd, sinds de code van de chip door Duitse hackers is gekraakt. De hackers toonden aan dat er na een eenvoudige digitale ingreep, gratis gereisd kon worden..Hackers kraken ov-chipkaart.AMSTERDAM - Twee Duitse hackers hebben de werking van de chip in de ov-chipkaart ontdekt. Daardoor is de huidige chipkaarttechnologie waardeloos geworden, zegt Ron Gonggrijp. Hij bevestigde dinsdag een bericht in de Volkskrant..?.OV-chipkaart. ANP.Gonggrijp, initiatiefnemer van de actie tegen de stemcomputer, was eind 2007 aanwezig bij het 24e Chaos Computer Congres in Berlijn, waar de Duitsers Karsten Nohl en Henryk Plötz aantoonden dat met spullen ter waarde van nog geen 100 euro volledige controle over de chip te krijgen is. .Volgens Gonggrijp is het probleem dat Trans Link Systems, het bedrijf dat in Nederland de ov-chipkaart invoert, de werking van de chip geheim moet houden om het systeem veilig te maken. De Nederlandse geheimschriftdeskundige August Kerkhof toonde al in .1883 aan dat dat een verkeerd uitgangspunt is. De werking van een systeem moet juist bekend zijn om het veilig te maken. .Als de Duitsers en Gonggrijp gelijk hebben, zal de invoering van de ov-chip opnieuw vertraging oplopen. De kaart, die alle andere toegangsbewijzen tot het openbaar vervoer moet vervangen, zou dit jaar worden ingevoerd, maar dat is al tot 2009 uitgesteld. .Gonggrijp ziet een voordeel van de ontdekking van de Duitsers. Trans Link zei tot nu toe dat de privacy niet in de gebruikte Mifarechip kon worden ingebouwd, omdat de technologie dat niet toeliet. Nu er een nieuwe technologie nodig is, kan aan de privacy alsnog recht worden gedaan. Bovendien kunnen essentiële zwaktes in de huidige chip, zoals de getallengenerator, worden aangepakt. .Een woordvoerster van Trans Link Systems zegt dat de Duitsers slechts een kleine sch
    1G6V4471.jpg
  • Nederland Rotterdam 9 januari 2008 .OV-Chipkaart niet meer veilig.De veiligheid van de ov-chipkaart, het vervoersbewijs dat de strippenkaart zal vervangen, is niet meer gegarandeerd, sinds de code van de chip door Duitse hackers is gekraakt. De hackers toonden aan dat er na een eenvoudige digitale ingreep, gratis gereisd kon worden..Hackers kraken ov-chipkaart.AMSTERDAM - Twee Duitse hackers hebben de werking van de chip in de ov-chipkaart ontdekt. Daardoor is de huidige chipkaarttechnologie waardeloos geworden, zegt Ron Gonggrijp. Hij bevestigde dinsdag een bericht in de Volkskrant..?.OV-chipkaart. ANP.Gonggrijp, initiatiefnemer van de actie tegen de stemcomputer, was eind 2007 aanwezig bij het 24e Chaos Computer Congres in Berlijn, waar de Duitsers Karsten Nohl en Henryk Plötz aantoonden dat met spullen ter waarde van nog geen 100 euro volledige controle over de chip te krijgen is. .Volgens Gonggrijp is het probleem dat Trans Link Systems, het bedrijf dat in Nederland de ov-chipkaart invoert, de werking van de chip geheim moet houden om het systeem veilig te maken. De Nederlandse geheimschriftdeskundige August Kerkhof toonde al in .1883 aan dat dat een verkeerd uitgangspunt is. De werking van een systeem moet juist bekend zijn om het veilig te maken. .Als de Duitsers en Gonggrijp gelijk hebben, zal de invoering van de ov-chip opnieuw vertraging oplopen. De kaart, die alle andere toegangsbewijzen tot het openbaar vervoer moet vervangen, zou dit jaar worden ingevoerd, maar dat is al tot 2009 uitgesteld. .Gonggrijp ziet een voordeel van de ontdekking van de Duitsers. Trans Link zei tot nu toe dat de privacy niet in de gebruikte Mifarechip kon worden ingebouwd, omdat de technologie dat niet toeliet. Nu er een nieuwe technologie nodig is, kan aan de privacy alsnog recht worden gedaan. Bovendien kunnen essentiële zwaktes in de huidige chip, zoals de getallengenerator, worden aangepakt. .Een woordvoerster van Trans Link Systems zegt dat de Duitsers slechts een kleine sch
    1G6V4546.jpg
  • Nederland Rotterdam 9 januari 2008 .OV-Chipkaart niet meer veilig.De veiligheid van de ov-chipkaart, het vervoersbewijs dat de strippenkaart zal vervangen, is niet meer gegarandeerd, sinds de code van de chip door Duitse hackers is gekraakt. De hackers toonden aan dat er na een eenvoudige digitale ingreep, gratis gereisd kon worden..Hackers kraken ov-chipkaart.AMSTERDAM - Twee Duitse hackers hebben de werking van de chip in de ov-chipkaart ontdekt. Daardoor is de huidige chipkaarttechnologie waardeloos geworden, zegt Ron Gonggrijp. Hij bevestigde dinsdag een bericht in de Volkskrant..?.OV-chipkaart. ANP.Gonggrijp, initiatiefnemer van de actie tegen de stemcomputer, was eind 2007 aanwezig bij het 24e Chaos Computer Congres in Berlijn, waar de Duitsers Karsten Nohl en Henryk Plötz aantoonden dat met spullen ter waarde van nog geen 100 euro volledige controle over de chip te krijgen is. .Volgens Gonggrijp is het probleem dat Trans Link Systems, het bedrijf dat in Nederland de ov-chipkaart invoert, de werking van de chip geheim moet houden om het systeem veilig te maken. De Nederlandse geheimschriftdeskundige August Kerkhof toonde al in .1883 aan dat dat een verkeerd uitgangspunt is. De werking van een systeem moet juist bekend zijn om het veilig te maken. .Als de Duitsers en Gonggrijp gelijk hebben, zal de invoering van de ov-chip opnieuw vertraging oplopen. De kaart, die alle andere toegangsbewijzen tot het openbaar vervoer moet vervangen, zou dit jaar worden ingevoerd, maar dat is al tot 2009 uitgesteld. .Gonggrijp ziet een voordeel van de ontdekking van de Duitsers. Trans Link zei tot nu toe dat de privacy niet in de gebruikte Mifarechip kon worden ingebouwd, omdat de technologie dat niet toeliet. Nu er een nieuwe technologie nodig is, kan aan de privacy alsnog recht worden gedaan. Bovendien kunnen essentiële zwaktes in de huidige chip, zoals de getallengenerator, worden aangepakt. .Een woordvoerster van Trans Link Systems zegt dat de Duitsers slechts een kleine sch
    1G6V4505.jpg
  • Nederland Rotterdam 9 januari 2008 .OV-Chipkaart niet meer veilig.De veiligheid van de ov-chipkaart, het vervoersbewijs dat de strippenkaart zal vervangen, is niet meer gegarandeerd, sinds de code van de chip door Duitse hackers is gekraakt. De hackers toonden aan dat er na een eenvoudige digitale ingreep, gratis gereisd kon worden..Hackers kraken ov-chipkaart.AMSTERDAM - Twee Duitse hackers hebben de werking van de chip in de ov-chipkaart ontdekt. Daardoor is de huidige chipkaarttechnologie waardeloos geworden, zegt Ron Gonggrijp. Hij bevestigde dinsdag een bericht in de Volkskrant..?.OV-chipkaart. ANP.Gonggrijp, initiatiefnemer van de actie tegen de stemcomputer, was eind 2007 aanwezig bij het 24e Chaos Computer Congres in Berlijn, waar de Duitsers Karsten Nohl en Henryk Plötz aantoonden dat met spullen ter waarde van nog geen 100 euro volledige controle over de chip te krijgen is. .Volgens Gonggrijp is het probleem dat Trans Link Systems, het bedrijf dat in Nederland de ov-chipkaart invoert, de werking van de chip geheim moet houden om het systeem veilig te maken. De Nederlandse geheimschriftdeskundige August Kerkhof toonde al in .1883 aan dat dat een verkeerd uitgangspunt is. De werking van een systeem moet juist bekend zijn om het veilig te maken. .Als de Duitsers en Gonggrijp gelijk hebben, zal de invoering van de ov-chip opnieuw vertraging oplopen. De kaart, die alle andere toegangsbewijzen tot het openbaar vervoer moet vervangen, zou dit jaar worden ingevoerd, maar dat is al tot 2009 uitgesteld. .Gonggrijp ziet een voordeel van de ontdekking van de Duitsers. Trans Link zei tot nu toe dat de privacy niet in de gebruikte Mifarechip kon worden ingebouwd, omdat de technologie dat niet toeliet. Nu er een nieuwe technologie nodig is, kan aan de privacy alsnog recht worden gedaan. Bovendien kunnen essentiële zwaktes in de huidige chip, zoals de getallengenerator, worden aangepakt. .Een woordvoerster van Trans Link Systems zegt dat de Duitsers slechts een kleine sch
    1G6V4495.jpg
  • Nederland Rotterdam 18-10-2010 20101018..Controle op geldige vervoersbewijzen door team van HTM, 2  jongens /  jonge zwartrijders  proberen aan de controle te ontsnappen maar worden tegengehouden om vervolgens de boete uit te schrijven. Controleurs versperren de doorgang uitgang. Holland, The Netherlands, dutch, Pays Bas, Europe ..Foto: David Rozing
    __Rozing700_2582.jpg
  • Nederland Rotterdam 3 september 2007 20070903 .Voorbijgangers/ reizigers fotograferen en bekijken de vertrouwde oude hal van het voormalige centraal station nog een keer voordat het definitief gesloopt zal worden.  ." Het doek is gevallen " Zondag 2 september is het doek letterlijk doek gevallen voor het in 1957 geopende gebouw. Over enkele weken wordt de schepping van architect Sybold van Ravesteyn gesloopt en komt op het Stationsplein een nieuwe OV-terminal, die na 2011 ruim 300.000 reizigers per dag moet kunnen verwerken. Voorbijgangers maken een foto van het oude bekende centraal station, dat sinds 1957 dienst heeft gedaan. Een gloednieuw station zal op deze plek verrijzen. ..Het tijdelijke station dat de periode overbrugt tussen de sloop van het oude Rotterdam CS en de bouw van een nieuw station, kost 12 miljoen euro. Dat is een schijntje vergeleken met het half miljard waarop het nieuwe is begroot. De bedoeling is dat de tijdelijke bebouwing in februari klaar is. Het blijft open tot 2010. Het oude gebouw maakt plaats voor vijf tijdelijke. Daarvan zijn er vier voor de reizigers en een voor het personeel van de Spoorwegpolitie. ..Tijdelijk Rotterdam Centraal.1 september 2007..Alle treinreizigers opgelet! Vanaf 2 september sta je voor een dichte deur als je bij Rotterdam Centraal op de trein wilt stappen. Tenzij je de ingang van het tijdelijke Rotterdam Centraal al gevonden hebt. ..Naast het oude vertrouwde station staat al een tijdje een groot blauw gebouw en vanaf 2 september kun je daar op je trein stappen. Je kunt er zelfs een kopje koffie halen, of kleine boodschappen doen. Alle winkels zijn namelijk gewoon verplaatst naar het grootste tijdelijke station van Nederland...Het Centraal Station was al een hele tijd een grote bouwput, want er wordt heel hard gewerkt aan een nieuw, beter en vooral moderner station. Maar omdat afscheid nemen altijd zo moeilijk is, vindt er op 12 september een soort ode aan het station en de architect Sybold van Ravesteyn plaats. De
    1G6V0936.jpg
  • Nederland Rotterdam 3 september 2007 20070903 .Voorbijgangers bekijkt de werkzaamheden in de enorme bouwput voor het centraal station Rotterdam.   ." Het doek is gevallen " Zondag 2 september is het doek letterlijk doek gevallen voor het in 1957 geopende gebouw. Over enkele weken wordt de schepping van architect Sybold van Ravesteyn gesloopt en komt op het Stationsplein een nieuwe OV-terminal, die na 2011 ruim 300.000 reizigers per dag moet kunnen verwerken. Voorbijgangers maken een foto van het oude bekende centraal station, dat sinds 1957 dienst heeft gedaan. Een gloednieuw station zal op deze plek verrijzen. ..Het tijdelijke station dat de periode overbrugt tussen de sloop van het oude Rotterdam CS en de bouw van een nieuw station, kost 12 miljoen euro. Dat is een schijntje vergeleken met het half miljard waarop het nieuwe is begroot. De bedoeling is dat de tijdelijke bebouwing in februari klaar is. Het blijft open tot 2010. Het oude gebouw maakt plaats voor vijf tijdelijke. Daarvan zijn er vier voor de reizigers en een voor het personeel van de Spoorwegpolitie. ..Tijdelijk Rotterdam Centraal.1 september 2007..Alle treinreizigers opgelet! Vanaf 2 september sta je voor een dichte deur als je bij Rotterdam Centraal op de trein wilt stappen. Tenzij je de ingang van het tijdelijke Rotterdam Centraal al gevonden hebt. ..Naast het oude vertrouwde station staat al een tijdje een groot blauw gebouw en vanaf 2 september kun je daar op je trein stappen. Je kunt er zelfs een kopje koffie halen, of kleine boodschappen doen. Alle winkels zijn namelijk gewoon verplaatst naar het grootste tijdelijke station van Nederland...Het Centraal Station was al een hele tijd een grote bouwput, want er wordt heel hard gewerkt aan een nieuw, beter en vooral moderner station. Maar omdat afscheid nemen altijd zo moeilijk is, vindt er op 12 september een soort ode aan het station en de architect Sybold van Ravesteyn plaats. De letters Centraal Station worden omgetoverd tot Traan laten. De lett
    1G6V1037.jpg
  • Nederland Rotterdam 18-10-2010 20101018..Controle op geldige vervoersbewijzen door team van HTM, 2  jongens /  jonge zwartrijders  proberen aan de controle te ontsnappen maar worden tegengehouden om vervolgens de boete uit te schrijven. Controleurs versperren de doorgang uitgang. Holland, The Netherlands, dutch, Pays Bas, Europe ..Foto: David Rozing
    __Rozing700_2581.jpg
  • Nederland Rotterdam 3 september 2007 20070903 .Voorbijganger/ man fotografeert het voormalige centraal station., wat op het punt staat gesloopt te worden. Op de gevel van het oude (vertrouwde) pand hangt het doek " Het doek is gevallen " Binnenkort zal het pand het definitief gesloopt worden.  ." Het doek is gevallen " Zondag 2 september is het doek letterlijk doek gevallen voor het in 1957 geopende gebouw. Over enkele weken wordt de schepping van architect Sybold van Ravesteyn gesloopt en komt op het Stationsplein een nieuwe OV-terminal, die na 2011 ruim 300.000 reizigers per dag moet kunnen verwerken. Voorbijgangers maken een foto van het oude bekende centraal station, dat sinds 1957 dienst heeft gedaan. Een gloednieuw station zal op deze plek verrijzen. Op de achetrgrond links het tijdelijke centraal station. ..Het tijdelijke station dat de periode overbrugt tussen de sloop van het oude Rotterdam CS en de bouw van een nieuw station, kost 12 miljoen euro. Dat is een schijntje vergeleken met het half miljard waarop het nieuwe is begroot. De bedoeling is dat de tijdelijke bebouwing in februari klaar is. Het blijft open tot 2010. Het oude gebouw maakt plaats voor vijf tijdelijke. Daarvan zijn er vier voor de reizigers en een voor het personeel van de Spoorwegpolitie. ..Tijdelijk Rotterdam Centraal.1 september 2007..Alle treinreizigers opgelet! Vanaf 2 september sta je voor een dichte deur als je bij Rotterdam Centraal op de trein wilt stappen. Tenzij je de ingang van het tijdelijke Rotterdam Centraal al gevonden hebt. ..Naast het oude vertrouwde station staat al een tijdje een groot blauw gebouw en vanaf 2 september kun je daar op je trein stappen. Je kunt er zelfs een kopje koffie halen, of kleine boodschappen doen. Alle winkels zijn namelijk gewoon verplaatst naar het grootste tijdelijke station van Nederland...Het Centraal Station was al een hele tijd een grote bouwput, want er wordt heel hard gewerkt aan een nieuw, beter en vooral moderner station. Maar omdat afs
    1G6V0860.jpg
  • Nederland Rotterdam 3 september 2007 20070903 ." Het doek is gevallen " Zondag 2 september is het doek letterlijk doek gevallen voor het in 1957 geopende gebouw. Over enkele weken wordt de schepping van architect Sybold van Ravesteyn gesloopt en komt op het Stationsplein een nieuwe OV-terminal, die na 2011 ruim 300.000 reizigers per dag moet kunnen verwerken. Voorbijgangers maken een foto van het oude bekende centraal station, dat sinds 1957 dienst heeft gedaan. Een gloednieuw station zal op deze plek verrijzen. Op de achetrgrond links het tijdelijke centraal station. ..Het tijdelijke station dat de periode overbrugt tussen de sloop van het oude Rotterdam CS en de bouw van een nieuw station, kost 12 miljoen euro. Dat is een schijntje vergeleken met het half miljard waarop het nieuwe is begroot. De bedoeling is dat de tijdelijke bebouwing in februari klaar is. Het blijft open tot 2010. Het oude gebouw maakt plaats voor vijf tijdelijke. Daarvan zijn er vier voor de reizigers en een voor het personeel van de Spoorwegpolitie. ..Tijdelijk Rotterdam Centraal.1 september 2007..Alle treinreizigers opgelet! Vanaf 2 september sta je voor een dichte deur als je bij Rotterdam Centraal op de trein wilt stappen. Tenzij je de ingang van het tijdelijke Rotterdam Centraal al gevonden hebt. ..Naast het oude vertrouwde station staat al een tijdje een groot blauw gebouw en vanaf 2 september kun je daar op je trein stappen. Je kunt er zelfs een kopje koffie halen, of kleine boodschappen doen. Alle winkels zijn namelijk gewoon verplaatst naar het grootste tijdelijke station van Nederland...Het Centraal Station was al een hele tijd een grote bouwput, want er wordt heel hard gewerkt aan een nieuw, beter en vooral moderner station. Maar omdat afscheid nemen altijd zo moeilijk is, vindt er op 12 september een soort ode aan het station en de architect Sybold van Ravesteyn plaats. De letters Centraal Station worden omgetoverd tot Traan laten. De letters blijven nog enige tijd staan, waarna de
    1G6V0919.jpg
  • Nederland Rotterdam 9 januari 2008 .OV-Chipkaart niet meer veilig.De veiligheid van de ov-chipkaart, het vervoersbewijs dat de strippenkaart zal vervangen, is niet meer gegarandeerd, sinds de code van de chip door Duitse hackers is gekraakt. De hackers toonden aan dat er na een eenvoudige digitale ingreep, gratis gereisd kon worden..Hackers kraken ov-chipkaart.AMSTERDAM - Twee Duitse hackers hebben de werking van de chip in de ov-chipkaart ontdekt. Daardoor is de huidige chipkaarttechnologie waardeloos geworden, zegt Ron Gonggrijp. Hij bevestigde dinsdag een bericht in de Volkskrant..?.OV-chipkaart. ANP.Gonggrijp, initiatiefnemer van de actie tegen de stemcomputer, was eind 2007 aanwezig bij het 24e Chaos Computer Congres in Berlijn, waar de Duitsers Karsten Nohl en Henryk Plötz aantoonden dat met spullen ter waarde van nog geen 100 euro volledige controle over de chip te krijgen is. .Volgens Gonggrijp is het probleem dat Trans Link Systems, het bedrijf dat in Nederland de ov-chipkaart invoert, de werking van de chip geheim moet houden om het systeem veilig te maken. De Nederlandse geheimschriftdeskundige August Kerkhof toonde al in .1883 aan dat dat een verkeerd uitgangspunt is. De werking van een systeem moet juist bekend zijn om het veilig te maken. .Als de Duitsers en Gonggrijp gelijk hebben, zal de invoering van de ov-chip opnieuw vertraging oplopen. De kaart, die alle andere toegangsbewijzen tot het openbaar vervoer moet vervangen, zou dit jaar worden ingevoerd, maar dat is al tot 2009 uitgesteld. .Gonggrijp ziet een voordeel van de ontdekking van de Duitsers. Trans Link zei tot nu toe dat de privacy niet in de gebruikte Mifarechip kon worden ingebouwd, omdat de technologie dat niet toeliet. Nu er een nieuwe technologie nodig is, kan aan de privacy alsnog recht worden gedaan. Bovendien kunnen essentiële zwaktes in de huidige chip, zoals de getallengenerator, worden aangepakt. .Een woordvoerster van Trans Link Systems zegt dat de Duitsers slechts een kleine sch
    1G6V4415.jpg
  • Nederland Rotterdam 3 september 2007 20070903 ." Het doek is gevallen " Zondag 2 september is het doek letterlijk doek gevallen voor het in 1957 geopende gebouw. Over enkele weken wordt de schepping van architect Sybold van Ravesteyn gesloopt en komt op het Stationsplein een nieuwe OV-terminal, die na 2011 ruim 300.000 reizigers per dag moet kunnen verwerken. Voorbijgangers maken een foto van het oude bekende centraal station, dat sinds 1957 dienst heeft gedaan. Een gloednieuw station zal op deze plek verrijzen. Op de achetrgrond links het tijdelijke centraal station. ..Het tijdelijke station dat de periode overbrugt tussen de sloop van het oude Rotterdam CS en de bouw van een nieuw station, kost 12 miljoen euro. Dat is een schijntje vergeleken met het half miljard waarop het nieuwe is begroot. De bedoeling is dat de tijdelijke bebouwing in februari klaar is. Het blijft open tot 2010. Het oude gebouw maakt plaats voor vijf tijdelijke. Daarvan zijn er vier voor de reizigers en een voor het personeel van de Spoorwegpolitie. ..Tijdelijk Rotterdam Centraal.1 september 2007..Alle treinreizigers opgelet! Vanaf 2 september sta je voor een dichte deur als je bij Rotterdam Centraal op de trein wilt stappen. Tenzij je de ingang van het tijdelijke Rotterdam Centraal al gevonden hebt. ..Naast het oude vertrouwde station staat al een tijdje een groot blauw gebouw en vanaf 2 september kun je daar op je trein stappen. Je kunt er zelfs een kopje koffie halen, of kleine boodschappen doen. Alle winkels zijn namelijk gewoon verplaatst naar het grootste tijdelijke station van Nederland...Het Centraal Station was al een hele tijd een grote bouwput, want er wordt heel hard gewerkt aan een nieuw, beter en vooral moderner station. Maar omdat afscheid nemen altijd zo moeilijk is, vindt er op 12 september een soort ode aan het station en de architect Sybold van Ravesteyn plaats. De letters Centraal Station worden omgetoverd tot Traan laten. De letters blijven nog enige tijd staan, waarna de
    1G6V0919 2.jpg
  • Nederland Rotterdam 3 september 2007 20070903 .Voorbijganger/ man fotografeert de enorme bouwput voor het voormalige centraal station. Op de achtergrond op de gevel van het voormalige centraal station hangt het doek " Het doek is gevallen " Binnenkort zal het pand het definitief gesloopt worden.  ." Het doek is gevallen " Zondag 2 september is het doek letterlijk doek gevallen voor het in 1957 geopende gebouw. Over enkele weken wordt de schepping van architect Sybold van Ravesteyn gesloopt en komt op het Stationsplein een nieuwe OV-terminal, die na 2011 ruim 300.000 reizigers per dag moet kunnen verwerken. Voorbijgangers maken een foto van het oude bekende centraal station, dat sinds 1957 dienst heeft gedaan. Een gloednieuw station zal op deze plek verrijzen. Op de achetrgrond links het tijdelijke centraal station. ..Het tijdelijke station dat de periode overbrugt tussen de sloop van het oude Rotterdam CS en de bouw van een nieuw station, kost 12 miljoen euro. Dat is een schijntje vergeleken met het half miljard waarop het nieuwe is begroot. De bedoeling is dat de tijdelijke bebouwing in februari klaar is. Het blijft open tot 2010. Het oude gebouw maakt plaats voor vijf tijdelijke. Daarvan zijn er vier voor de reizigers en een voor het personeel van de Spoorwegpolitie. ..Tijdelijk Rotterdam Centraal.1 september 2007..Alle treinreizigers opgelet! Vanaf 2 september sta je voor een dichte deur als je bij Rotterdam Centraal op de trein wilt stappen. Tenzij je de ingang van het tijdelijke Rotterdam Centraal al gevonden hebt. ..Naast het oude vertrouwde station staat al een tijdje een groot blauw gebouw en vanaf 2 september kun je daar op je trein stappen. Je kunt er zelfs een kopje koffie halen, of kleine boodschappen doen. Alle winkels zijn namelijk gewoon verplaatst naar het grootste tijdelijke station van Nederland...Het Centraal Station was al een hele tijd een grote bouwput, want er wordt heel hard gewerkt aan een nieuw, beter en vooral moderner station. Maar omdat
    1G6V0894.jpg
  • Nederland Rotterdam 3 september 2007 20070903 .Voorbijganger/ man fotografeert het voormalige centraal station, wat op het punt staat gesloopt te worden. Op de gevel van het oude (vertrouwde) pand hangt het doek " Het doek is gevallen " Binnenkort zal het pand het definitief gesloopt worden.  ." Het doek is gevallen " Zondag 2 september is het doek letterlijk doek gevallen voor het in 1957 geopende gebouw. Over enkele weken wordt de schepping van architect Sybold van Ravesteyn gesloopt en komt op het Stationsplein een nieuwe OV-terminal, die na 2011 ruim 300.000 reizigers per dag moet kunnen verwerken. Voorbijgangers maken een foto van het oude bekende centraal station, dat sinds 1957 dienst heeft gedaan. Een gloednieuw station zal op deze plek verrijzen. Op de achetrgrond links het tijdelijke centraal station. ..Het tijdelijke station dat de periode overbrugt tussen de sloop van het oude Rotterdam CS en de bouw van een nieuw station, kost 12 miljoen euro. Dat is een schijntje vergeleken met het half miljard waarop het nieuwe is begroot. De bedoeling is dat de tijdelijke bebouwing in februari klaar is. Het blijft open tot 2010. Het oude gebouw maakt plaats voor vijf tijdelijke. Daarvan zijn er vier voor de reizigers en een voor het personeel van de Spoorwegpolitie. ..Tijdelijk Rotterdam Centraal.1 september 2007..Alle treinreizigers opgelet! Vanaf 2 september sta je voor een dichte deur als je bij Rotterdam Centraal op de trein wilt stappen. Tenzij je de ingang van het tijdelijke Rotterdam Centraal al gevonden hebt. ..Naast het oude vertrouwde station staat al een tijdje een groot blauw gebouw en vanaf 2 september kun je daar op je trein stappen. Je kunt er zelfs een kopje koffie halen, of kleine boodschappen doen. Alle winkels zijn namelijk gewoon verplaatst naar het grootste tijdelijke station van Nederland...Het Centraal Station was al een hele tijd een grote bouwput, want er wordt heel hard gewerkt aan een nieuw, beter en vooral moderner station. Maar omdat afsc
    1G6V0863.jpg
  • Nederland Rotterdam 18-10-2010 20101018..Controle op geldige vervoersbewijzen door team van HTM, 2  jongens /  jonge zwartrijders  proberen aan de controle te ontsnappen maar worden tegengehouden om vervolgens de boete uit te schrijven. Controleurs versperren de doorgang uitgang. Holland, The Netherlands, dutch, Pays Bas, Europe ..Foto: David Rozing
    __Rozing700_2584.jpg
  • Nederland Rotterdam 18-10-2010 20101018..Controle op geldige vervoersbewijzen door team van HTM, 2  jongens /  jonge zwartrijders  proberen aan de controle te ontsnappen maar worden tegengehouden om vervolgens de boete uit te schrijven. Controleurs versperren de doorgang uitgang. Holland, The Netherlands, dutch, Pays Bas, Europe ..Foto: David Rozing
    __Rozing700_2580.jpg
  • Nederland, Rotterdam, 27 januari 2009 20090127 Foto: David Rozing .OV-chipkaart de invoering van de OV-chipkaart is bijna een feit. Vanaf 29 januari is de OV-chipkaart het énige betaalmiddel in de metro van Rotterdam. De oude, vertrouwde strippenkaart is vanaf de 29ste definitief verleden tijd in de metro. In de bus en tram kan je dan nog wel stempelen. RET Uitchecken inchecken ovchipkaart chipkaart OV .Ov chipcard/ digital travel card in front of scanner, to get acces to and pay for trip using public transport in Rotterdam. This is a new system, until now only used and available in Rotterdam during a pilot project. ..Foto: David Rozing/
    1G6V7642.jpg
  • Nederland Rotterdam 3 september 2007 20070903 ..Voorbereidingen voor het verwisselen van de letters op het dak van het centraal station; ipv centraal station zal binnenkort " traan laten " te lezen zijn, ivm de sloop van CS Rotterdam ." Het doek is gevallen " Zondag 2 september is het doek letterlijk doek gevallen voor het in 1957 geopende gebouw. Over enkele weken wordt de schepping van architect Sybold van Ravesteyn gesloopt en komt op het Stationsplein een nieuwe OV-terminal, die na 2011 ruim 300.000 reizigers per dag moet kunnen verwerken. Voorbijgangers maken een foto van het oude bekende centraal station, dat sinds 1957 dienst heeft gedaan. Een gloednieuw station zal op deze plek verrijzen. ..Het tijdelijke station dat de periode overbrugt tussen de sloop van het oude Rotterdam CS en de bouw van een nieuw station, kost 12 miljoen euro. Dat is een schijntje vergeleken met het half miljard waarop het nieuwe is begroot. De bedoeling is dat de tijdelijke bebouwing in februari klaar is. Het blijft open tot 2010. Het oude gebouw maakt plaats voor vijf tijdelijke. Daarvan zijn er vier voor de reizigers en een voor het personeel van de Spoorwegpolitie. ..Tijdelijk Rotterdam Centraal.1 september 2007..Alle treinreizigers opgelet! Vanaf 2 september sta je voor een dichte deur als je bij Rotterdam Centraal op de trein wilt stappen. Tenzij je de ingang van het tijdelijke Rotterdam Centraal al gevonden hebt. ..Naast het oude vertrouwde station staat al een tijdje een groot blauw gebouw en vanaf 2 september kun je daar op je trein stappen. Je kunt er zelfs een kopje koffie halen, of kleine boodschappen doen. Alle winkels zijn namelijk gewoon verplaatst naar het grootste tijdelijke station van Nederland...Het Centraal Station was al een hele tijd een grote bouwput, want er wordt heel hard gewerkt aan een nieuw, beter en vooral moderner station. Maar omdat afscheid nemen altijd zo moeilijk is, vindt er op 12 september een soort ode aan het station en de architect Sybold van R
    1G6V0978.jpg
  • Nederland Rotterdam 3 september 2007 20070903 ..Voorbijgangers/ reizigers fotograferen en bekijken de vertrouwde oude hal van het voormalige centraal station nog een keer voordat het definitief gesloopt zal worden.  ." Het doek is gevallen " Zondag 2 september is het doek letterlijk doek gevallen voor het in 1957 geopende gebouw. Over enkele weken wordt de schepping van architect Sybold van Ravesteyn gesloopt en komt op het Stationsplein een nieuwe OV-terminal, die na 2011 ruim 300.000 reizigers per dag moet kunnen verwerken. Voorbijgangers maken een foto van het oude bekende centraal station, dat sinds 1957 dienst heeft gedaan. Een gloednieuw station zal op deze plek verrijzen. ..Het tijdelijke station dat de periode overbrugt tussen de sloop van het oude Rotterdam CS en de bouw van een nieuw station, kost 12 miljoen euro. Dat is een schijntje vergeleken met het half miljard waarop het nieuwe is begroot. De bedoeling is dat de tijdelijke bebouwing in februari klaar is. Het blijft open tot 2010. Het oude gebouw maakt plaats voor vijf tijdelijke. Daarvan zijn er vier voor de reizigers en een voor het personeel van de Spoorwegpolitie. ..Tijdelijk Rotterdam Centraal.1 september 2007..Alle treinreizigers opgelet! Vanaf 2 september sta je voor een dichte deur als je bij Rotterdam Centraal op de trein wilt stappen. Tenzij je de ingang van het tijdelijke Rotterdam Centraal al gevonden hebt. ..Naast het oude vertrouwde station staat al een tijdje een groot blauw gebouw en vanaf 2 september kun je daar op je trein stappen. Je kunt er zelfs een kopje koffie halen, of kleine boodschappen doen. Alle winkels zijn namelijk gewoon verplaatst naar het grootste tijdelijke station van Nederland...Het Centraal Station was al een hele tijd een grote bouwput, want er wordt heel hard gewerkt aan een nieuw, beter en vooral moderner station. Maar omdat afscheid nemen altijd zo moeilijk is, vindt er op 12 september een soort ode aan het station en de architect Sybold van Ravesteyn plaats. D
    1G6V0947.jpg
  • Nederland Rotterdam 3 september 2007 20070903 .Voorbijganger/ man fotografeert de enorme bouwput voor het voormalige centraal station. Op de achtergrond op de gevel van het voormalige centraal station hangt het doek " Het doek is gevallen " Binnenkort zal het pand het definitief gesloopt worden.  ." Het doek is gevallen " Zondag 2 september is het doek letterlijk doek gevallen voor het in 1957 geopende gebouw. Over enkele weken wordt de schepping van architect Sybold van Ravesteyn gesloopt en komt op het Stationsplein een nieuwe OV-terminal, die na 2011 ruim 300.000 reizigers per dag moet kunnen verwerken. Voorbijgangers maken een foto van het oude bekende centraal station, dat sinds 1957 dienst heeft gedaan. Een gloednieuw station zal op deze plek verrijzen. Op de achetrgrond links het tijdelijke centraal station. ..Het tijdelijke station dat de periode overbrugt tussen de sloop van het oude Rotterdam CS en de bouw van een nieuw station, kost 12 miljoen euro. Dat is een schijntje vergeleken met het half miljard waarop het nieuwe is begroot. De bedoeling is dat de tijdelijke bebouwing in februari klaar is. Het blijft open tot 2010. Het oude gebouw maakt plaats voor vijf tijdelijke. Daarvan zijn er vier voor de reizigers en een voor het personeel van de Spoorwegpolitie. ..Tijdelijk Rotterdam Centraal.1 september 2007..Alle treinreizigers opgelet! Vanaf 2 september sta je voor een dichte deur als je bij Rotterdam Centraal op de trein wilt stappen. Tenzij je de ingang van het tijdelijke Rotterdam Centraal al gevonden hebt. ..Naast het oude vertrouwde station staat al een tijdje een groot blauw gebouw en vanaf 2 september kun je daar op je trein stappen. Je kunt er zelfs een kopje koffie halen, of kleine boodschappen doen. Alle winkels zijn namelijk gewoon verplaatst naar het grootste tijdelijke station van Nederland...Het Centraal Station was al een hele tijd een grote bouwput, want er wordt heel hard gewerkt aan een nieuw, beter en vooral moderner station. Maar omdat
    1G6V0896.jpg
  • Nederland Rotterdam 18-10-2010 20101018..Controle op geldige vervoersbewijzen door team van HTM, 2  jongens /  jonge zwartrijders  proberen aan de controle te ontsnappen maar worden tegengehouden om vervolgens de boete uit te schrijven. Controleurs versperren de doorgang uitgang. Holland, The Netherlands, dutch, Pays Bas, Europe ..Foto: David Rozing
    __Rozing700_2586-2.jpg
  • Nederland Rotterdam 3 september 2007 20070903 ..Voorbijgangers/ reizigers fotograferen en bekijken de vertrouwde oude hal van het voormalige centraal station nog een keer voordat het definitief gesloopt zal worden.  ." Het doek is gevallen " Zondag 2 september is het doek letterlijk doek gevallen voor het in 1957 geopende gebouw. Over enkele weken wordt de schepping van architect Sybold van Ravesteyn gesloopt en komt op het Stationsplein een nieuwe OV-terminal, die na 2011 ruim 300.000 reizigers per dag moet kunnen verwerken. Voorbijgangers maken een foto van het oude bekende centraal station, dat sinds 1957 dienst heeft gedaan. Een gloednieuw station zal op deze plek verrijzen. Op de achetrgrond links het tijdelijke centraal station. ..Het tijdelijke station dat de periode overbrugt tussen de sloop van het oude Rotterdam CS en de bouw van een nieuw station, kost 12 miljoen euro. Dat is een schijntje vergeleken met het half miljard waarop het nieuwe is begroot. De bedoeling is dat de tijdelijke bebouwing in februari klaar is. Het blijft open tot 2010. Het oude gebouw maakt plaats voor vijf tijdelijke. Daarvan zijn er vier voor de reizigers en een voor het personeel van de Spoorwegpolitie. ..Tijdelijk Rotterdam Centraal.1 september 2007..Alle treinreizigers opgelet! Vanaf 2 september sta je voor een dichte deur als je bij Rotterdam Centraal op de trein wilt stappen. Tenzij je de ingang van het tijdelijke Rotterdam Centraal al gevonden hebt. ..Naast het oude vertrouwde station staat al een tijdje een groot blauw gebouw en vanaf 2 september kun je daar op je trein stappen. Je kunt er zelfs een kopje koffie halen, of kleine boodschappen doen. Alle winkels zijn namelijk gewoon verplaatst naar het grootste tijdelijke station van Nederland...Het Centraal Station was al een hele tijd een grote bouwput, want er wordt heel hard gewerkt aan een nieuw, beter en vooral moderner station. Maar omdat afscheid nemen altijd zo moeilijk is, vindt er op 12 september een soort ode aan h
    1G6V0928.jpg