David Rozing - Fotograaf

  • Over mij
  • Contact
  • Galleries/ Archief
  • Facebook
  • Twitter
x

Search Results

Refine Search
Match all words
Match any word
Prints
Personal Use
Royalty-Free
Rights-Managed
(leave unchecked to
search all images)
14 images found
twitterlinkedinfacebook

Loading ()...

  • Nederland Rotterdam 7 juni 2007 20070607 .Billboard met halfnaakte man van Dolce Gabbana op gebouw van Ernst & Young aan de Boompjes, een reusachtig grote reclame op aanrijroute centrum Rotterdam .Reclametechnieken: Bekend is de formule AIDA: attention, interest, desire, action: de aandacht opwekken, de interesse wekken, het verlangen opwekken, tot actie overhalen.Mental Preference: Techniek om mensen op een of meerdere van hun mentale denkstijlen aan te spreken: logisch; pragmatisch; emotioneel of creatief.Associatie: Reclamemakers proberen hun product te associ´ren met aangename of begeerlijke dingen om hun eigen product even begerig te maken. Hiervoor gebruiken ze modellen, landschappen en ander vergelijkbaar beeldmateriaal.Aspirationele leeftijd: Door de boodschap te richten op de aspirationele leeftijd van de doelgroep, wordt deze voor de daadwerkelijke doelgroep aantrekkelijker..Foto David Rozing
    _O6Y1844 2.jpg
  • Nederland Rotterdam 7 juni 2007 20070607.Reclame uitingen fortis en Dolce Gabbana. Billboard met halfnaakte man van Dolce Gabbana op gebouw van Ernst & Young aan de Boompjes, een reusachtig grote reclame op aanrijroute centrum Rotterdam en abri van Fortis..Reclametechnieken: Bekend is de formule AIDA: attention, interest, desire, action: de aandacht opwekken, de interesse wekken, het verlangen opwekken, tot actie overhalen.Mental Preference: Techniek om mensen op een of meerdere van hun mentale denkstijlen aan te spreken: logisch; pragmatisch; emotioneel of creatief.Associatie: Reclamemakers proberen hun product te associ´ren met aangename of begeerlijke dingen om hun eigen product even begerig te maken. Hiervoor gebruiken ze modellen, landschappen en ander vergelijkbaar beeldmateriaal.Aspirationele leeftijd: Door de boodschap te richten op de aspirationele leeftijd van de doelgroep, wordt deze voor de daadwerkelijke doelgroep aantrekkelijker..Foto David Rozing
    _O6Y1631 2.jpg
  • Nederland Rotterdam  4 februari 2009 20090204 Foto: David Rozing.Poster met tekst stop schelden met kanker op deur VMB Noordrand college. Poging vanuit de school om de leerlingen aan te zetten niet te schelden met het woord kanker, iets dat constant gebeurd op de school. ..Foto: David Rozing
    1G6V1877.jpg
  • Nederland Rotterdam 7 juni 2007 20070607 .Billboard met halfnaakte man van Dolce Gabbana op kantoor gebouw van Ernst & Young aan de Boompjes, een reusachtig grote reclame op aanrijroute centrum Rotterdam .Reclametechnieken: Bekend is de formule AIDA: attention, interest, desire, action: de aandacht opwekken, de interesse wekken, het verlangen opwekken, tot actie overhalen.Mental Preference: Techniek om mensen op een of meerdere van hun mentale denkstijlen aan te spreken: logisch; pragmatisch; emotioneel of creatief.Associatie: Reclamemakers proberen hun product te associïren met aangename of begeerlijke dingen om hun eigen product even begerig te maken. Hiervoor gebruiken ze modellen, landschappen en ander vergelijkbaar beeldmateriaal.Aspirationele leeftijd: Door de boodschap te richten op de aspirationele leeftijd van de doelgroep, wordt deze voor de daadwerkelijke doelgroep aantrekkelijker...Foto David Rozing
    _O6Y1600 2.jpg
  • Nederland Rotterdam 7 juni 2007 20070607.Reclame uitingen fortis en Dolce Gabbana. Billboard met halfnaakte man van Dolce Gabbana op gebouw van Ernst & Young aan de Boompjes, een reusachtig grote reclame op aanrijroute centrum Rotterdam en abri van Fortis..Reclametechnieken: Bekend is de formule AIDA: attention, interest, desire, action: de aandacht opwekken, de interesse wekken, het verlangen opwekken, tot actie overhalen.Mental Preference: Techniek om mensen op een of meerdere van hun mentale denkstijlen aan te spreken: logisch; pragmatisch; emotioneel of creatief.Associatie: Reclamemakers proberen hun product te associ¥ren met aangename of begeerlijke dingen om hun eigen product even begerig te maken. Hiervoor gebruiken ze modellen, landschappen en ander vergelijkbaar beeldmateriaal.Aspirationele leeftijd: Door de boodschap te richten op de aspirationele leeftijd van de doelgroep, wordt deze voor de daadwerkelijke doelgroep aantrekkelijker..Foto David Rozing
    _O6Y1868 2.jpg
  • Nederland Zevenhuizen 16 november 2008 20081116 Foto: David Rozing ..Pornoblaadje in de berm langs de weg, waarschijnlijk uit het raam van een auto gegooid. Vervuiling van openbare ruimte/ omgeving..Foto David Rozing
    1G6V4578.jpg
  • Nederland Zevenhuizen 16 november 2008 20081116 Foto: David Rozing ..Pornoblaadje in de berm langs de weg, waarschijnlijk uit het raam van een auto gegooid. Vervuiling van openbare ruimte/ omgeving..Foto David Rozing
    1G6V4573.jpg
  • Nederland Rhoon 3 juni 2008 20080603 Foto David Rozing .Hangjongeren op hangplek in het park in Vinexwijk Portland. Baldadige Jongere poseert agressief met ketting, achter hem een jongere die zijn middelvingers opsteekt, buiten beeld blaast een jongere rook van een blowtje het beeld in. De grote Vinexwijk Portland ligt net buiten/ tegen Rotterdam.  ..Foto David Rozing .Noot!: Jongeren hebben toestemming gegeven voor fotografie, maar ivm hun onvoorspelbare gedrag geen naamsvermelding fotograaf bij publicatie!
    1G6V1528.jpg
  • Nederland Rotterdam 7 juni 2007 20070607.Moslim vrouw voedt baby met de fles op een bankje aan de maasboulevard, op de achtergrond een reusachtig grote reclame met halfnaakte man van Dolce Gabbana op gebouw van Ernst & Young aan de Boompjes .Reclametechnieken: Bekend is de formule AIDA: attention, interest, desire, action: de aandacht opwekken, de interesse wekken, het verlangen opwekken, tot actie overhalen.Mental Preference: Techniek om mensen op een of meerdere van hun mentale denkstijlen aan te spreken: logisch; pragmatisch; emotioneel of creatief.Associatie: Reclamemakers proberen hun product te associ,ren met aangename of begeerlijke dingen om hun eigen product even begerig te maken. Hiervoor gebruiken ze modellen, landschappen en ander vergelijkbaar beeldmateriaal.Aspirationele leeftijd: Door de boodschap te richten op de aspirationele leeftijd van de doelgroep, wordt deze voor de daadwerkelijke doelgroep aantrekkelijker..Foto David Rozing
    _O6Y1787 2.jpg
  • Nederland Den Haag 26 november 2008 2081126 Foto: David Rozing..Allochtoon jongetje steekt zijn middelvinger op naar de camera bij wijze van een grapje, het gedrag blijft ongecorrigeerd.   .Achterstandswijk schilderwijk is een van de 40 wijken van Vogelaar. Deze lijst van 40 Nederlandse probleemwijken is op 22 maart 2007 door Minister Ella Vogelaar van Wonen, Wijken en Integratie bekend gemaakt. De minister duidde deze wijken aan met prachtwijken. In deze wijken zullen gedurende de kabinetsperiode Balkenende IV extra investeringen worden gedaan gezien stapeling van sociale, fysieke en economische problemen die zich daar voordoen..De wijk is in de tweede helft van de 19e eeuw gebouwd. Het is een van de armste wijken in Nederland. Zo'n 87% van de 33.123 geregistreerde bewoners is van niet Westerse afkomst  met name Turks, Surinaams en Marokkaans..De Schilderswijk is rijk aan verschillende culturen die boven en naast elkaar leven. .Foto: David Rozing
    1G6V6987.jpg
  • Nederland Rotterdam 7 juni 2007 20070607.Moslim vrouw voedt baby met de fles op een bankje aan de maasboulevard, op de achtergrond een reusachtig grote reclame op billboard gebouw Ernst & Young aan de Boompjes met halfnaakte man van Dolce Gabbana..Reclametechnieken: Bekend is de formule AIDA: attention, interest, desire, action: de aandacht opwekken, de interesse wekken, het verlangen opwekken, tot actie overhalen.Mental Preference: Techniek om mensen op een of meerdere van hun mentale denkstijlen aan te spreken: logisch; pragmatisch; emotioneel of creatief.Associatie: Reclamemakers proberen hun product te associâren met aangename of begeerlijke dingen om hun eigen product even begerig te maken. Hiervoor gebruiken ze modellen, landschappen en ander vergelijkbaar beeldmateriaal.Aspirationele leeftijd: Door de boodschap te richten op de aspirationele leeftijd van de doelgroep, wordt deze voor de daadwerkelijke doelgroep aantrekkelijker..Foto David Rozing
    _O6Y1816 2.jpg
  • Nederland Rotterdam 7 juni 2007 20070607.Moslim vrouw voedt baby met de fles op een bankje aan de maasboulevard, op de achtergrond een reusachtig grote reclame op billboard gebouw Ernst & Young aan de Boompjes met halfnaakte man van Dolce Gabbana.Reclametechnieken: Bekend is de formule AIDA: attention, interest, desire, action: de aandacht opwekken, de interesse wekken, het verlangen opwekken, tot actie overhalen.Mental Preference: Techniek om mensen op een of meerdere van hun mentale denkstijlen aan te spreken: logisch; pragmatisch; emotioneel of creatief.Associatie: Reclamemakers proberen hun product te associÇren met aangename of begeerlijke dingen om hun eigen product even begerig te maken. Hiervoor gebruiken ze modellen, landschappen en ander vergelijkbaar beeldmateriaal.Aspirationele leeftijd: Door de boodschap te richten op de aspirationele leeftijd van de doelgroep, wordt deze voor de daadwerkelijke doelgroep aantrekkelijker..Foto David Rozing
    _O6Y1795 2.jpg
  • Nederland Rotterdam 7 juni 2007 20070607 .Jogger voor billboard met halfnaakte man van Dolce Gabbana op gebouw van Ernst & Young aan de Boompjes, een reusachtig grote reclame op aanrijroute centrum Rotterdam .Reclametechnieken: Bekend is de formule AIDA: attention, interest, desire, action: de aandacht opwekken, de interesse wekken, het verlangen opwekken, tot actie overhalen.Mental Preference: Techniek om mensen op een of meerdere van hun mentale denkstijlen aan te spreken: logisch; pragmatisch; emotioneel of creatief.Associatie: Reclamemakers proberen hun product te associÇren met aangename of begeerlijke dingen om hun eigen product even begerig te maken. Hiervoor gebruiken ze modellen, landschappen en ander vergelijkbaar beeldmateriaal.Aspirationele leeftijd: Door de boodschap te richten op de aspirationele leeftijd van de doelgroep, wordt deze voor de daadwerkelijke doelgroep aantrekkelijker..Foto David Rozing
    _O6Y1692 2.jpg
  • Nederland Rotterdam  4 februari 2009 20090204 Foto: David Rozing.Muur VMB Noordrand college beklad met tekst Ik walg van deze school en afbeelding hakenkruis .Foto: David Rozing
    1G6V2211.jpg