David Rozing - Fotograaf

  • Over mij
  • Contact
  • Galleries/ Archief
  • Facebook
  • Twitter
x

Search Results

Refine Search
Match all words
Match any word
Prints
Personal Use
Royalty-Free
Rights-Managed
(leave unchecked to
search all images)
39 images found
twitterlinkedinfacebook

Loading ()...

  • Nederland Rotterdam 3 september 2007 20070903 .Voorbijgangers/ reizigers fotograferen en bekijken de vertrouwde oude hal van het voormalige centraal station nog een keer voordat het definitief gesloopt zal worden.  ." Het doek is gevallen " Zondag 2 september is het doek letterlijk doek gevallen voor het in 1957 geopende gebouw. Over enkele weken wordt de schepping van architect Sybold van Ravesteyn gesloopt en komt op het Stationsplein een nieuwe OV-terminal, die na 2011 ruim 300.000 reizigers per dag moet kunnen verwerken. Voorbijgangers maken een foto van het oude bekende centraal station, dat sinds 1957 dienst heeft gedaan. Een gloednieuw station zal op deze plek verrijzen. ..Het tijdelijke station dat de periode overbrugt tussen de sloop van het oude Rotterdam CS en de bouw van een nieuw station, kost 12 miljoen euro. Dat is een schijntje vergeleken met het half miljard waarop het nieuwe is begroot. De bedoeling is dat de tijdelijke bebouwing in februari klaar is. Het blijft open tot 2010. Het oude gebouw maakt plaats voor vijf tijdelijke. Daarvan zijn er vier voor de reizigers en een voor het personeel van de Spoorwegpolitie. ..Tijdelijk Rotterdam Centraal.1 september 2007..Alle treinreizigers opgelet! Vanaf 2 september sta je voor een dichte deur als je bij Rotterdam Centraal op de trein wilt stappen. Tenzij je de ingang van het tijdelijke Rotterdam Centraal al gevonden hebt. ..Naast het oude vertrouwde station staat al een tijdje een groot blauw gebouw en vanaf 2 september kun je daar op je trein stappen. Je kunt er zelfs een kopje koffie halen, of kleine boodschappen doen. Alle winkels zijn namelijk gewoon verplaatst naar het grootste tijdelijke station van Nederland...Het Centraal Station was al een hele tijd een grote bouwput, want er wordt heel hard gewerkt aan een nieuw, beter en vooral moderner station. Maar omdat afscheid nemen altijd zo moeilijk is, vindt er op 12 september een soort ode aan het station en de architect Sybold van Ravesteyn plaats. De
    1G6V0936.jpg
  • Nederland Rotterdam 3 september 2007 20070903 ..Voorbijgangers/ reizigers fotograferen en bekijken de vertrouwde oude hal van het voormalige centraal station nog een keer voordat het definitief gesloopt zal worden.  ." Het doek is gevallen " Zondag 2 september is het doek letterlijk doek gevallen voor het in 1957 geopende gebouw. Over enkele weken wordt de schepping van architect Sybold van Ravesteyn gesloopt en komt op het Stationsplein een nieuwe OV-terminal, die na 2011 ruim 300.000 reizigers per dag moet kunnen verwerken. Voorbijgangers maken een foto van het oude bekende centraal station, dat sinds 1957 dienst heeft gedaan. Een gloednieuw station zal op deze plek verrijzen. ..Het tijdelijke station dat de periode overbrugt tussen de sloop van het oude Rotterdam CS en de bouw van een nieuw station, kost 12 miljoen euro. Dat is een schijntje vergeleken met het half miljard waarop het nieuwe is begroot. De bedoeling is dat de tijdelijke bebouwing in februari klaar is. Het blijft open tot 2010. Het oude gebouw maakt plaats voor vijf tijdelijke. Daarvan zijn er vier voor de reizigers en een voor het personeel van de Spoorwegpolitie. ..Tijdelijk Rotterdam Centraal.1 september 2007..Alle treinreizigers opgelet! Vanaf 2 september sta je voor een dichte deur als je bij Rotterdam Centraal op de trein wilt stappen. Tenzij je de ingang van het tijdelijke Rotterdam Centraal al gevonden hebt. ..Naast het oude vertrouwde station staat al een tijdje een groot blauw gebouw en vanaf 2 september kun je daar op je trein stappen. Je kunt er zelfs een kopje koffie halen, of kleine boodschappen doen. Alle winkels zijn namelijk gewoon verplaatst naar het grootste tijdelijke station van Nederland...Het Centraal Station was al een hele tijd een grote bouwput, want er wordt heel hard gewerkt aan een nieuw, beter en vooral moderner station. Maar omdat afscheid nemen altijd zo moeilijk is, vindt er op 12 september een soort ode aan het station en de architect Sybold van Ravesteyn plaats. D
    1G6V0947.jpg
  • Nederland Rotterdam 3 september 2007 20070903 ..Voorbijgangers/ reizigers fotograferen en bekijken de vertrouwde oude hal van het voormalige centraal station nog een keer voordat het definitief gesloopt zal worden.  ." Het doek is gevallen " Zondag 2 september is het doek letterlijk doek gevallen voor het in 1957 geopende gebouw. Over enkele weken wordt de schepping van architect Sybold van Ravesteyn gesloopt en komt op het Stationsplein een nieuwe OV-terminal, die na 2011 ruim 300.000 reizigers per dag moet kunnen verwerken. Voorbijgangers maken een foto van het oude bekende centraal station, dat sinds 1957 dienst heeft gedaan. Een gloednieuw station zal op deze plek verrijzen. Op de achetrgrond links het tijdelijke centraal station. ..Het tijdelijke station dat de periode overbrugt tussen de sloop van het oude Rotterdam CS en de bouw van een nieuw station, kost 12 miljoen euro. Dat is een schijntje vergeleken met het half miljard waarop het nieuwe is begroot. De bedoeling is dat de tijdelijke bebouwing in februari klaar is. Het blijft open tot 2010. Het oude gebouw maakt plaats voor vijf tijdelijke. Daarvan zijn er vier voor de reizigers en een voor het personeel van de Spoorwegpolitie. ..Tijdelijk Rotterdam Centraal.1 september 2007..Alle treinreizigers opgelet! Vanaf 2 september sta je voor een dichte deur als je bij Rotterdam Centraal op de trein wilt stappen. Tenzij je de ingang van het tijdelijke Rotterdam Centraal al gevonden hebt. ..Naast het oude vertrouwde station staat al een tijdje een groot blauw gebouw en vanaf 2 september kun je daar op je trein stappen. Je kunt er zelfs een kopje koffie halen, of kleine boodschappen doen. Alle winkels zijn namelijk gewoon verplaatst naar het grootste tijdelijke station van Nederland...Het Centraal Station was al een hele tijd een grote bouwput, want er wordt heel hard gewerkt aan een nieuw, beter en vooral moderner station. Maar omdat afscheid nemen altijd zo moeilijk is, vindt er op 12 september een soort ode aan h
    1G6V0928.jpg
  • Nederland Rotterdam 3 september 2007 20070903 .Voorbijganger/ man fotografeert de enorme bouwput voor het voormalige centraal station. Op de achtergrond op de gevel van het voormalige centraal station hangt het doek " Het doek is gevallen " Binnenkort zal het pand het definitief gesloopt worden.  ." Het doek is gevallen " Zondag 2 september is het doek letterlijk doek gevallen voor het in 1957 geopende gebouw. Over enkele weken wordt de schepping van architect Sybold van Ravesteyn gesloopt en komt op het Stationsplein een nieuwe OV-terminal, die na 2011 ruim 300.000 reizigers per dag moet kunnen verwerken. Voorbijgangers maken een foto van het oude bekende centraal station, dat sinds 1957 dienst heeft gedaan. Een gloednieuw station zal op deze plek verrijzen. Op de achetrgrond links het tijdelijke centraal station. ..Het tijdelijke station dat de periode overbrugt tussen de sloop van het oude Rotterdam CS en de bouw van een nieuw station, kost 12 miljoen euro. Dat is een schijntje vergeleken met het half miljard waarop het nieuwe is begroot. De bedoeling is dat de tijdelijke bebouwing in februari klaar is. Het blijft open tot 2010. Het oude gebouw maakt plaats voor vijf tijdelijke. Daarvan zijn er vier voor de reizigers en een voor het personeel van de Spoorwegpolitie. ..Tijdelijk Rotterdam Centraal.1 september 2007..Alle treinreizigers opgelet! Vanaf 2 september sta je voor een dichte deur als je bij Rotterdam Centraal op de trein wilt stappen. Tenzij je de ingang van het tijdelijke Rotterdam Centraal al gevonden hebt. ..Naast het oude vertrouwde station staat al een tijdje een groot blauw gebouw en vanaf 2 september kun je daar op je trein stappen. Je kunt er zelfs een kopje koffie halen, of kleine boodschappen doen. Alle winkels zijn namelijk gewoon verplaatst naar het grootste tijdelijke station van Nederland...Het Centraal Station was al een hele tijd een grote bouwput, want er wordt heel hard gewerkt aan een nieuw, beter en vooral moderner station. Maar omdat
    1G6V0896.jpg
  • Nederland Rotterdam 3 september 2007 20070903 .Voorbijganger/ man fotografeert het voormalige centraal station., wat op het punt staat gesloopt te worden. Op de gevel van het oude (vertrouwde) pand hangt het doek " Het doek is gevallen " Binnenkort zal het pand het definitief gesloopt worden.  ." Het doek is gevallen " Zondag 2 september is het doek letterlijk doek gevallen voor het in 1957 geopende gebouw. Over enkele weken wordt de schepping van architect Sybold van Ravesteyn gesloopt en komt op het Stationsplein een nieuwe OV-terminal, die na 2011 ruim 300.000 reizigers per dag moet kunnen verwerken. Voorbijgangers maken een foto van het oude bekende centraal station, dat sinds 1957 dienst heeft gedaan. Een gloednieuw station zal op deze plek verrijzen. Op de achetrgrond links het tijdelijke centraal station. ..Het tijdelijke station dat de periode overbrugt tussen de sloop van het oude Rotterdam CS en de bouw van een nieuw station, kost 12 miljoen euro. Dat is een schijntje vergeleken met het half miljard waarop het nieuwe is begroot. De bedoeling is dat de tijdelijke bebouwing in februari klaar is. Het blijft open tot 2010. Het oude gebouw maakt plaats voor vijf tijdelijke. Daarvan zijn er vier voor de reizigers en een voor het personeel van de Spoorwegpolitie. ..Tijdelijk Rotterdam Centraal.1 september 2007..Alle treinreizigers opgelet! Vanaf 2 september sta je voor een dichte deur als je bij Rotterdam Centraal op de trein wilt stappen. Tenzij je de ingang van het tijdelijke Rotterdam Centraal al gevonden hebt. ..Naast het oude vertrouwde station staat al een tijdje een groot blauw gebouw en vanaf 2 september kun je daar op je trein stappen. Je kunt er zelfs een kopje koffie halen, of kleine boodschappen doen. Alle winkels zijn namelijk gewoon verplaatst naar het grootste tijdelijke station van Nederland...Het Centraal Station was al een hele tijd een grote bouwput, want er wordt heel hard gewerkt aan een nieuw, beter en vooral moderner station. Maar omdat afs
    1G6V0860.jpg
  • Nederland Rotterdam 3 september 2007 20070903 .Voorbijgangers bekijkt de werkzaamheden in de enorme bouwput voor het centraal station Rotterdam.   ." Het doek is gevallen " Zondag 2 september is het doek letterlijk doek gevallen voor het in 1957 geopende gebouw. Over enkele weken wordt de schepping van architect Sybold van Ravesteyn gesloopt en komt op het Stationsplein een nieuwe OV-terminal, die na 2011 ruim 300.000 reizigers per dag moet kunnen verwerken. Voorbijgangers maken een foto van het oude bekende centraal station, dat sinds 1957 dienst heeft gedaan. Een gloednieuw station zal op deze plek verrijzen. ..Het tijdelijke station dat de periode overbrugt tussen de sloop van het oude Rotterdam CS en de bouw van een nieuw station, kost 12 miljoen euro. Dat is een schijntje vergeleken met het half miljard waarop het nieuwe is begroot. De bedoeling is dat de tijdelijke bebouwing in februari klaar is. Het blijft open tot 2010. Het oude gebouw maakt plaats voor vijf tijdelijke. Daarvan zijn er vier voor de reizigers en een voor het personeel van de Spoorwegpolitie. ..Tijdelijk Rotterdam Centraal.1 september 2007..Alle treinreizigers opgelet! Vanaf 2 september sta je voor een dichte deur als je bij Rotterdam Centraal op de trein wilt stappen. Tenzij je de ingang van het tijdelijke Rotterdam Centraal al gevonden hebt. ..Naast het oude vertrouwde station staat al een tijdje een groot blauw gebouw en vanaf 2 september kun je daar op je trein stappen. Je kunt er zelfs een kopje koffie halen, of kleine boodschappen doen. Alle winkels zijn namelijk gewoon verplaatst naar het grootste tijdelijke station van Nederland...Het Centraal Station was al een hele tijd een grote bouwput, want er wordt heel hard gewerkt aan een nieuw, beter en vooral moderner station. Maar omdat afscheid nemen altijd zo moeilijk is, vindt er op 12 september een soort ode aan het station en de architect Sybold van Ravesteyn plaats. De letters Centraal Station worden omgetoverd tot Traan laten. De lett
    1G6V1037.jpg
  • Nederland Rotterdam 3 september 2007 20070903 ..Voorbereidingen voor het verwisselen van de letters op het dak van het centraal station; ipv centraal station zal binnenkort " traan laten " te lezen zijn, ivm de sloop van CS Rotterdam ." Het doek is gevallen " Zondag 2 september is het doek letterlijk doek gevallen voor het in 1957 geopende gebouw. Over enkele weken wordt de schepping van architect Sybold van Ravesteyn gesloopt en komt op het Stationsplein een nieuwe OV-terminal, die na 2011 ruim 300.000 reizigers per dag moet kunnen verwerken. Voorbijgangers maken een foto van het oude bekende centraal station, dat sinds 1957 dienst heeft gedaan. Een gloednieuw station zal op deze plek verrijzen. ..Het tijdelijke station dat de periode overbrugt tussen de sloop van het oude Rotterdam CS en de bouw van een nieuw station, kost 12 miljoen euro. Dat is een schijntje vergeleken met het half miljard waarop het nieuwe is begroot. De bedoeling is dat de tijdelijke bebouwing in februari klaar is. Het blijft open tot 2010. Het oude gebouw maakt plaats voor vijf tijdelijke. Daarvan zijn er vier voor de reizigers en een voor het personeel van de Spoorwegpolitie. ..Tijdelijk Rotterdam Centraal.1 september 2007..Alle treinreizigers opgelet! Vanaf 2 september sta je voor een dichte deur als je bij Rotterdam Centraal op de trein wilt stappen. Tenzij je de ingang van het tijdelijke Rotterdam Centraal al gevonden hebt. ..Naast het oude vertrouwde station staat al een tijdje een groot blauw gebouw en vanaf 2 september kun je daar op je trein stappen. Je kunt er zelfs een kopje koffie halen, of kleine boodschappen doen. Alle winkels zijn namelijk gewoon verplaatst naar het grootste tijdelijke station van Nederland...Het Centraal Station was al een hele tijd een grote bouwput, want er wordt heel hard gewerkt aan een nieuw, beter en vooral moderner station. Maar omdat afscheid nemen altijd zo moeilijk is, vindt er op 12 september een soort ode aan het station en de architect Sybold van R
    1G6V0978.jpg
  • Nederland Rotterdam 3 september 2007 20070903 ." Het doek is gevallen " Zondag 2 september is het doek letterlijk doek gevallen voor het in 1957 geopende gebouw. Over enkele weken wordt de schepping van architect Sybold van Ravesteyn gesloopt en komt op het Stationsplein een nieuwe OV-terminal, die na 2011 ruim 300.000 reizigers per dag moet kunnen verwerken. Voorbijgangers maken een foto van het oude bekende centraal station, dat sinds 1957 dienst heeft gedaan. Een gloednieuw station zal op deze plek verrijzen. Op de achetrgrond links het tijdelijke centraal station. ..Het tijdelijke station dat de periode overbrugt tussen de sloop van het oude Rotterdam CS en de bouw van een nieuw station, kost 12 miljoen euro. Dat is een schijntje vergeleken met het half miljard waarop het nieuwe is begroot. De bedoeling is dat de tijdelijke bebouwing in februari klaar is. Het blijft open tot 2010. Het oude gebouw maakt plaats voor vijf tijdelijke. Daarvan zijn er vier voor de reizigers en een voor het personeel van de Spoorwegpolitie. ..Tijdelijk Rotterdam Centraal.1 september 2007..Alle treinreizigers opgelet! Vanaf 2 september sta je voor een dichte deur als je bij Rotterdam Centraal op de trein wilt stappen. Tenzij je de ingang van het tijdelijke Rotterdam Centraal al gevonden hebt. ..Naast het oude vertrouwde station staat al een tijdje een groot blauw gebouw en vanaf 2 september kun je daar op je trein stappen. Je kunt er zelfs een kopje koffie halen, of kleine boodschappen doen. Alle winkels zijn namelijk gewoon verplaatst naar het grootste tijdelijke station van Nederland...Het Centraal Station was al een hele tijd een grote bouwput, want er wordt heel hard gewerkt aan een nieuw, beter en vooral moderner station. Maar omdat afscheid nemen altijd zo moeilijk is, vindt er op 12 september een soort ode aan het station en de architect Sybold van Ravesteyn plaats. De letters Centraal Station worden omgetoverd tot Traan laten. De letters blijven nog enige tijd staan, waarna de
    1G6V0919.jpg
  • Nederland Rotterdam 3 september 2007 20070903 ." Het doek is gevallen " Zondag 2 september is het doek letterlijk doek gevallen voor het in 1957 geopende gebouw. Over enkele weken wordt de schepping van architect Sybold van Ravesteyn gesloopt en komt op het Stationsplein een nieuwe OV-terminal, die na 2011 ruim 300.000 reizigers per dag moet kunnen verwerken. Voorbijgangers maken een foto van het oude bekende centraal station, dat sinds 1957 dienst heeft gedaan. Een gloednieuw station zal op deze plek verrijzen. Op de achetrgrond links het tijdelijke centraal station. ..Het tijdelijke station dat de periode overbrugt tussen de sloop van het oude Rotterdam CS en de bouw van een nieuw station, kost 12 miljoen euro. Dat is een schijntje vergeleken met het half miljard waarop het nieuwe is begroot. De bedoeling is dat de tijdelijke bebouwing in februari klaar is. Het blijft open tot 2010. Het oude gebouw maakt plaats voor vijf tijdelijke. Daarvan zijn er vier voor de reizigers en een voor het personeel van de Spoorwegpolitie. ..Tijdelijk Rotterdam Centraal.1 september 2007..Alle treinreizigers opgelet! Vanaf 2 september sta je voor een dichte deur als je bij Rotterdam Centraal op de trein wilt stappen. Tenzij je de ingang van het tijdelijke Rotterdam Centraal al gevonden hebt. ..Naast het oude vertrouwde station staat al een tijdje een groot blauw gebouw en vanaf 2 september kun je daar op je trein stappen. Je kunt er zelfs een kopje koffie halen, of kleine boodschappen doen. Alle winkels zijn namelijk gewoon verplaatst naar het grootste tijdelijke station van Nederland...Het Centraal Station was al een hele tijd een grote bouwput, want er wordt heel hard gewerkt aan een nieuw, beter en vooral moderner station. Maar omdat afscheid nemen altijd zo moeilijk is, vindt er op 12 september een soort ode aan het station en de architect Sybold van Ravesteyn plaats. De letters Centraal Station worden omgetoverd tot Traan laten. De letters blijven nog enige tijd staan, waarna de
    1G6V0919 2.jpg
  • Nederland Rotterdam 3 september 2007 20070903 .Voorbijganger/ man fotografeert de enorme bouwput voor het voormalige centraal station. Op de achtergrond op de gevel van het voormalige centraal station hangt het doek " Het doek is gevallen " Binnenkort zal het pand het definitief gesloopt worden.  ." Het doek is gevallen " Zondag 2 september is het doek letterlijk doek gevallen voor het in 1957 geopende gebouw. Over enkele weken wordt de schepping van architect Sybold van Ravesteyn gesloopt en komt op het Stationsplein een nieuwe OV-terminal, die na 2011 ruim 300.000 reizigers per dag moet kunnen verwerken. Voorbijgangers maken een foto van het oude bekende centraal station, dat sinds 1957 dienst heeft gedaan. Een gloednieuw station zal op deze plek verrijzen. Op de achetrgrond links het tijdelijke centraal station. ..Het tijdelijke station dat de periode overbrugt tussen de sloop van het oude Rotterdam CS en de bouw van een nieuw station, kost 12 miljoen euro. Dat is een schijntje vergeleken met het half miljard waarop het nieuwe is begroot. De bedoeling is dat de tijdelijke bebouwing in februari klaar is. Het blijft open tot 2010. Het oude gebouw maakt plaats voor vijf tijdelijke. Daarvan zijn er vier voor de reizigers en een voor het personeel van de Spoorwegpolitie. ..Tijdelijk Rotterdam Centraal.1 september 2007..Alle treinreizigers opgelet! Vanaf 2 september sta je voor een dichte deur als je bij Rotterdam Centraal op de trein wilt stappen. Tenzij je de ingang van het tijdelijke Rotterdam Centraal al gevonden hebt. ..Naast het oude vertrouwde station staat al een tijdje een groot blauw gebouw en vanaf 2 september kun je daar op je trein stappen. Je kunt er zelfs een kopje koffie halen, of kleine boodschappen doen. Alle winkels zijn namelijk gewoon verplaatst naar het grootste tijdelijke station van Nederland...Het Centraal Station was al een hele tijd een grote bouwput, want er wordt heel hard gewerkt aan een nieuw, beter en vooral moderner station. Maar omdat
    1G6V0894.jpg
  • Nederland Rotterdam 3 september 2007 20070903 .Voorbijganger/ man fotografeert het voormalige centraal station, wat op het punt staat gesloopt te worden. Op de gevel van het oude (vertrouwde) pand hangt het doek " Het doek is gevallen " Binnenkort zal het pand het definitief gesloopt worden.  ." Het doek is gevallen " Zondag 2 september is het doek letterlijk doek gevallen voor het in 1957 geopende gebouw. Over enkele weken wordt de schepping van architect Sybold van Ravesteyn gesloopt en komt op het Stationsplein een nieuwe OV-terminal, die na 2011 ruim 300.000 reizigers per dag moet kunnen verwerken. Voorbijgangers maken een foto van het oude bekende centraal station, dat sinds 1957 dienst heeft gedaan. Een gloednieuw station zal op deze plek verrijzen. Op de achetrgrond links het tijdelijke centraal station. ..Het tijdelijke station dat de periode overbrugt tussen de sloop van het oude Rotterdam CS en de bouw van een nieuw station, kost 12 miljoen euro. Dat is een schijntje vergeleken met het half miljard waarop het nieuwe is begroot. De bedoeling is dat de tijdelijke bebouwing in februari klaar is. Het blijft open tot 2010. Het oude gebouw maakt plaats voor vijf tijdelijke. Daarvan zijn er vier voor de reizigers en een voor het personeel van de Spoorwegpolitie. ..Tijdelijk Rotterdam Centraal.1 september 2007..Alle treinreizigers opgelet! Vanaf 2 september sta je voor een dichte deur als je bij Rotterdam Centraal op de trein wilt stappen. Tenzij je de ingang van het tijdelijke Rotterdam Centraal al gevonden hebt. ..Naast het oude vertrouwde station staat al een tijdje een groot blauw gebouw en vanaf 2 september kun je daar op je trein stappen. Je kunt er zelfs een kopje koffie halen, of kleine boodschappen doen. Alle winkels zijn namelijk gewoon verplaatst naar het grootste tijdelijke station van Nederland...Het Centraal Station was al een hele tijd een grote bouwput, want er wordt heel hard gewerkt aan een nieuw, beter en vooral moderner station. Maar omdat afsc
    1G6V0863.jpg
  • Nederland Rotterdam 9 januari 2008 .OV-Chipkaart niet meer veilig.De veiligheid van de ov-chipkaart, het vervoersbewijs dat de strippenkaart zal vervangen, is niet meer gegarandeerd, sinds de code van de chip door Duitse hackers is gekraakt. De hackers toonden aan dat er na een eenvoudige digitale ingreep, gratis gereisd kon worden..Hackers kraken ov-chipkaart.AMSTERDAM - Twee Duitse hackers hebben de werking van de chip in de ov-chipkaart ontdekt. Daardoor is de huidige chipkaarttechnologie waardeloos geworden, zegt Ron Gonggrijp. Hij bevestigde dinsdag een bericht in de Volkskrant..?.OV-chipkaart. ANP.Gonggrijp, initiatiefnemer van de actie tegen de stemcomputer, was eind 2007 aanwezig bij het 24e Chaos Computer Congres in Berlijn, waar de Duitsers Karsten Nohl en Henryk Plötz aantoonden dat met spullen ter waarde van nog geen 100 euro volledige controle over de chip te krijgen is. .Volgens Gonggrijp is het probleem dat Trans Link Systems, het bedrijf dat in Nederland de ov-chipkaart invoert, de werking van de chip geheim moet houden om het systeem veilig te maken. De Nederlandse geheimschriftdeskundige August Kerkhof toonde al in .1883 aan dat dat een verkeerd uitgangspunt is. De werking van een systeem moet juist bekend zijn om het veilig te maken. .Als de Duitsers en Gonggrijp gelijk hebben, zal de invoering van de ov-chip opnieuw vertraging oplopen. De kaart, die alle andere toegangsbewijzen tot het openbaar vervoer moet vervangen, zou dit jaar worden ingevoerd, maar dat is al tot 2009 uitgesteld. .Gonggrijp ziet een voordeel van de ontdekking van de Duitsers. Trans Link zei tot nu toe dat de privacy niet in de gebruikte Mifarechip kon worden ingebouwd, omdat de technologie dat niet toeliet. Nu er een nieuwe technologie nodig is, kan aan de privacy alsnog recht worden gedaan. Bovendien kunnen essentiële zwaktes in de huidige chip, zoals de getallengenerator, worden aangepakt. .Een woordvoerster van Trans Link Systems zegt dat de Duitsers slechts een kleine sch
    1G6V4471.jpg
  • Nederland Rotterdam 9 januari 2008 .OV-Chipkaart niet meer veilig.De veiligheid van de ov-chipkaart, het vervoersbewijs dat de strippenkaart zal vervangen, is niet meer gegarandeerd, sinds de code van de chip door Duitse hackers is gekraakt. De hackers toonden aan dat er na een eenvoudige digitale ingreep, gratis gereisd kon worden..Hackers kraken ov-chipkaart.AMSTERDAM - Twee Duitse hackers hebben de werking van de chip in de ov-chipkaart ontdekt. Daardoor is de huidige chipkaarttechnologie waardeloos geworden, zegt Ron Gonggrijp. Hij bevestigde dinsdag een bericht in de Volkskrant..?.OV-chipkaart. ANP.Gonggrijp, initiatiefnemer van de actie tegen de stemcomputer, was eind 2007 aanwezig bij het 24e Chaos Computer Congres in Berlijn, waar de Duitsers Karsten Nohl en Henryk Plötz aantoonden dat met spullen ter waarde van nog geen 100 euro volledige controle over de chip te krijgen is. .Volgens Gonggrijp is het probleem dat Trans Link Systems, het bedrijf dat in Nederland de ov-chipkaart invoert, de werking van de chip geheim moet houden om het systeem veilig te maken. De Nederlandse geheimschriftdeskundige August Kerkhof toonde al in .1883 aan dat dat een verkeerd uitgangspunt is. De werking van een systeem moet juist bekend zijn om het veilig te maken. .Als de Duitsers en Gonggrijp gelijk hebben, zal de invoering van de ov-chip opnieuw vertraging oplopen. De kaart, die alle andere toegangsbewijzen tot het openbaar vervoer moet vervangen, zou dit jaar worden ingevoerd, maar dat is al tot 2009 uitgesteld. .Gonggrijp ziet een voordeel van de ontdekking van de Duitsers. Trans Link zei tot nu toe dat de privacy niet in de gebruikte Mifarechip kon worden ingebouwd, omdat de technologie dat niet toeliet. Nu er een nieuwe technologie nodig is, kan aan de privacy alsnog recht worden gedaan. Bovendien kunnen essentiële zwaktes in de huidige chip, zoals de getallengenerator, worden aangepakt. .Een woordvoerster van Trans Link Systems zegt dat de Duitsers slechts een kleine sch
    1G6V4486.jpg
  • Nederland Rotterdam 9 januari 2008 .OV-Chipkaart niet meer veilig.De veiligheid van de ov-chipkaart, het vervoersbewijs dat de strippenkaart zal vervangen, is niet meer gegarandeerd, sinds de code van de chip door Duitse hackers is gekraakt. De hackers toonden aan dat er na een eenvoudige digitale ingreep, gratis gereisd kon worden..Hackers kraken ov-chipkaart.AMSTERDAM - Twee Duitse hackers hebben de werking van de chip in de ov-chipkaart ontdekt. Daardoor is de huidige chipkaarttechnologie waardeloos geworden, zegt Ron Gonggrijp. Hij bevestigde dinsdag een bericht in de Volkskrant..?.OV-chipkaart. ANP.Gonggrijp, initiatiefnemer van de actie tegen de stemcomputer, was eind 2007 aanwezig bij het 24e Chaos Computer Congres in Berlijn, waar de Duitsers Karsten Nohl en Henryk Plötz aantoonden dat met spullen ter waarde van nog geen 100 euro volledige controle over de chip te krijgen is. .Volgens Gonggrijp is het probleem dat Trans Link Systems, het bedrijf dat in Nederland de ov-chipkaart invoert, de werking van de chip geheim moet houden om het systeem veilig te maken. De Nederlandse geheimschriftdeskundige August Kerkhof toonde al in .1883 aan dat dat een verkeerd uitgangspunt is. De werking van een systeem moet juist bekend zijn om het veilig te maken. .Als de Duitsers en Gonggrijp gelijk hebben, zal de invoering van de ov-chip opnieuw vertraging oplopen. De kaart, die alle andere toegangsbewijzen tot het openbaar vervoer moet vervangen, zou dit jaar worden ingevoerd, maar dat is al tot 2009 uitgesteld. .Gonggrijp ziet een voordeel van de ontdekking van de Duitsers. Trans Link zei tot nu toe dat de privacy niet in de gebruikte Mifarechip kon worden ingebouwd, omdat de technologie dat niet toeliet. Nu er een nieuwe technologie nodig is, kan aan de privacy alsnog recht worden gedaan. Bovendien kunnen essentiële zwaktes in de huidige chip, zoals de getallengenerator, worden aangepakt. .Een woordvoerster van Trans Link Systems zegt dat de Duitsers slechts een kleine sch
    1G6V4505.jpg
  • Nederland Rotterdam 9 januari 2008 .OV-Chipkaart niet meer veilig.De veiligheid van de ov-chipkaart, het vervoersbewijs dat de strippenkaart zal vervangen, is niet meer gegarandeerd, sinds de code van de chip door Duitse hackers is gekraakt. De hackers toonden aan dat er na een eenvoudige digitale ingreep, gratis gereisd kon worden..Hackers kraken ov-chipkaart.AMSTERDAM - Twee Duitse hackers hebben de werking van de chip in de ov-chipkaart ontdekt. Daardoor is de huidige chipkaarttechnologie waardeloos geworden, zegt Ron Gonggrijp. Hij bevestigde dinsdag een bericht in de Volkskrant..?.OV-chipkaart. ANP.Gonggrijp, initiatiefnemer van de actie tegen de stemcomputer, was eind 2007 aanwezig bij het 24e Chaos Computer Congres in Berlijn, waar de Duitsers Karsten Nohl en Henryk Plötz aantoonden dat met spullen ter waarde van nog geen 100 euro volledige controle over de chip te krijgen is. .Volgens Gonggrijp is het probleem dat Trans Link Systems, het bedrijf dat in Nederland de ov-chipkaart invoert, de werking van de chip geheim moet houden om het systeem veilig te maken. De Nederlandse geheimschriftdeskundige August Kerkhof toonde al in .1883 aan dat dat een verkeerd uitgangspunt is. De werking van een systeem moet juist bekend zijn om het veilig te maken. .Als de Duitsers en Gonggrijp gelijk hebben, zal de invoering van de ov-chip opnieuw vertraging oplopen. De kaart, die alle andere toegangsbewijzen tot het openbaar vervoer moet vervangen, zou dit jaar worden ingevoerd, maar dat is al tot 2009 uitgesteld. .Gonggrijp ziet een voordeel van de ontdekking van de Duitsers. Trans Link zei tot nu toe dat de privacy niet in de gebruikte Mifarechip kon worden ingebouwd, omdat de technologie dat niet toeliet. Nu er een nieuwe technologie nodig is, kan aan de privacy alsnog recht worden gedaan. Bovendien kunnen essentiële zwaktes in de huidige chip, zoals de getallengenerator, worden aangepakt. .Een woordvoerster van Trans Link Systems zegt dat de Duitsers slechts een kleine sch
    1G6V4546.jpg
  • Nederland Rotterdam 9 januari 2008 .OV-Chipkaart niet meer veilig.De veiligheid van de ov-chipkaart, het vervoersbewijs dat de strippenkaart zal vervangen, is niet meer gegarandeerd, sinds de code van de chip door Duitse hackers is gekraakt. De hackers toonden aan dat er na een eenvoudige digitale ingreep, gratis gereisd kon worden..Hackers kraken ov-chipkaart.AMSTERDAM - Twee Duitse hackers hebben de werking van de chip in de ov-chipkaart ontdekt. Daardoor is de huidige chipkaarttechnologie waardeloos geworden, zegt Ron Gonggrijp. Hij bevestigde dinsdag een bericht in de Volkskrant..?.OV-chipkaart. ANP.Gonggrijp, initiatiefnemer van de actie tegen de stemcomputer, was eind 2007 aanwezig bij het 24e Chaos Computer Congres in Berlijn, waar de Duitsers Karsten Nohl en Henryk Plötz aantoonden dat met spullen ter waarde van nog geen 100 euro volledige controle over de chip te krijgen is. .Volgens Gonggrijp is het probleem dat Trans Link Systems, het bedrijf dat in Nederland de ov-chipkaart invoert, de werking van de chip geheim moet houden om het systeem veilig te maken. De Nederlandse geheimschriftdeskundige August Kerkhof toonde al in .1883 aan dat dat een verkeerd uitgangspunt is. De werking van een systeem moet juist bekend zijn om het veilig te maken. .Als de Duitsers en Gonggrijp gelijk hebben, zal de invoering van de ov-chip opnieuw vertraging oplopen. De kaart, die alle andere toegangsbewijzen tot het openbaar vervoer moet vervangen, zou dit jaar worden ingevoerd, maar dat is al tot 2009 uitgesteld. .Gonggrijp ziet een voordeel van de ontdekking van de Duitsers. Trans Link zei tot nu toe dat de privacy niet in de gebruikte Mifarechip kon worden ingebouwd, omdat de technologie dat niet toeliet. Nu er een nieuwe technologie nodig is, kan aan de privacy alsnog recht worden gedaan. Bovendien kunnen essentiële zwaktes in de huidige chip, zoals de getallengenerator, worden aangepakt. .Een woordvoerster van Trans Link Systems zegt dat de Duitsers slechts een kleine sch
    1G6V4495.jpg
  • Nederland Rotterdam 9 januari 2008 .OV-Chipkaart niet meer veilig.De veiligheid van de ov-chipkaart, het vervoersbewijs dat de strippenkaart zal vervangen, is niet meer gegarandeerd, sinds de code van de chip door Duitse hackers is gekraakt. De hackers toonden aan dat er na een eenvoudige digitale ingreep, gratis gereisd kon worden..Hackers kraken ov-chipkaart.AMSTERDAM - Twee Duitse hackers hebben de werking van de chip in de ov-chipkaart ontdekt. Daardoor is de huidige chipkaarttechnologie waardeloos geworden, zegt Ron Gonggrijp. Hij bevestigde dinsdag een bericht in de Volkskrant..?.OV-chipkaart. ANP.Gonggrijp, initiatiefnemer van de actie tegen de stemcomputer, was eind 2007 aanwezig bij het 24e Chaos Computer Congres in Berlijn, waar de Duitsers Karsten Nohl en Henryk Plötz aantoonden dat met spullen ter waarde van nog geen 100 euro volledige controle over de chip te krijgen is. .Volgens Gonggrijp is het probleem dat Trans Link Systems, het bedrijf dat in Nederland de ov-chipkaart invoert, de werking van de chip geheim moet houden om het systeem veilig te maken. De Nederlandse geheimschriftdeskundige August Kerkhof toonde al in .1883 aan dat dat een verkeerd uitgangspunt is. De werking van een systeem moet juist bekend zijn om het veilig te maken. .Als de Duitsers en Gonggrijp gelijk hebben, zal de invoering van de ov-chip opnieuw vertraging oplopen. De kaart, die alle andere toegangsbewijzen tot het openbaar vervoer moet vervangen, zou dit jaar worden ingevoerd, maar dat is al tot 2009 uitgesteld. .Gonggrijp ziet een voordeel van de ontdekking van de Duitsers. Trans Link zei tot nu toe dat de privacy niet in de gebruikte Mifarechip kon worden ingebouwd, omdat de technologie dat niet toeliet. Nu er een nieuwe technologie nodig is, kan aan de privacy alsnog recht worden gedaan. Bovendien kunnen essentiële zwaktes in de huidige chip, zoals de getallengenerator, worden aangepakt. .Een woordvoerster van Trans Link Systems zegt dat de Duitsers slechts een kleine sch
    1G6V4415.jpg
  • Nederland Rotterdam 15 juni 2007 Foto: David Rozing .Oude bejaarde man stapt in de tram / maakt gebruik van gratis openbaar vervoer..Vanaf 1 juni 2007 tot het einde van dit jaar mogen Rotterdamse ouderen 4 maanden gratis gebruik maken van het openbaar vervoer in de daluren. an 1 juni tot en met december 2007 vinden vier proeven plaats met gratis openbaar vervoer in de daluren voor 65+'ers. Het ministerie van VenW draagt ongeveer 1,5 miljoen euro bij aan de kosten...Foto David Rozing
    Ouderen en openbaar vervoerIMG_4655.jpg
  • Nederland Rotterdam 18-10-2010 20101018..Controle op geldige vervoersbewijzen door team van HTM, 2  jongens /  jonge zwartrijders  proberen aan de controle te ontsnappen maar worden tegengehouden om vervolgens de boete uit te schrijven. Controleurs versperren de doorgang uitgang. Holland, The Netherlands, dutch, Pays Bas, Europe ..Foto: David Rozing
    __Rozing700_2582.jpg
  • Nederland Rotterdam 15 juni 2007 Foto: David Rozing .Oude bejaarde man stapt in de tram / maakt gebruik van gratis openbaar vervoer..Vanaf 1 juni 2007 tot het einde van dit jaar mogen Rotterdamse ouderen 4 maanden gratis gebruik maken van het openbaar vervoer in de daluren. an 1 juni tot en met december 2007 vinden vier proeven plaats met gratis openbaar vervoer in de daluren voor 65+'ers. Het ministerie van VenW draagt ongeveer 1,5 miljoen euro bij aan de kosten...Foto David Rozing
    Ouderen en openbaar vervoer IMG_4657.jpg
  • Nederland Rotterdam 23 juli 2007 20070723 Foto : David Rozing ..Jongeren jeugd in de tram openbaar vervoer Rotterdam ..Foto David Rozing/
    1G6V9821-3.jpg
  • Nederland Rotterdam 18-10-2010 20101018..Controle op geldige vervoersbewijzen door team van HTM, 2  jongens /  jonge zwartrijders  proberen aan de controle te ontsnappen maar worden tegengehouden om vervolgens de boete uit te schrijven. Controleurs versperren de doorgang uitgang. Holland, The Netherlands, dutch, Pays Bas, Europe ..Foto: David Rozing
    __Rozing700_2586-2.jpg
  • Nederland Rotterdam 18-10-2010 20101018..Controle op geldige vervoersbewijzen door team van HTM, 2  jongens /  jonge zwartrijders  proberen aan de controle te ontsnappen maar worden tegengehouden om vervolgens de boete uit te schrijven. Controleurs versperren de doorgang uitgang. Holland, The Netherlands, dutch, Pays Bas, Europe ..Foto: David Rozing
    __Rozing700_2581.jpg
  • Nederland Rotterdam 18-10-2010 20101018..Controle op geldige vervoersbewijzen door team van HTM, 2  jongens /  jonge zwartrijders  proberen aan de controle te ontsnappen maar worden tegengehouden om vervolgens de boete uit te schrijven. Controleurs versperren de doorgang uitgang. Holland, The Netherlands, dutch, Pays Bas, Europe ..Foto: David Rozing
    __Rozing700_2580.jpg
  • Nederland Den Haag  18-10-2010 20101018.Randstad Rail in het centrum van Den Haag,  ter hoogte van Beatrixkwartier Prinsenhof. Holland, The Netherlands, dutch, Pays Bas, Europe ..Foto: David Rozing
    __Rozing700_2481.jpg
  • Nederland Rotterdam 18-10-2010 20101018..Controle op geldige vervoersbewijzen door team van HTM, 2  jongens /  jonge zwartrijders  proberen aan de controle te ontsnappen maar worden tegengehouden om vervolgens de boete uit te schrijven. Controleurs versperren de doorgang uitgang. Holland, The Netherlands, dutch, Pays Bas, Europe ..Foto: David Rozing
    __Rozing700_2584.jpg
  • Nederland Rotterdam 15 juni 2007 Foto: David Rozing .Oude bejaarde man stapt in de tram / maakt gebruik van gratis openbaar vervoer..Vanaf 1 juni 2007 tot het einde van dit jaar mogen Rotterdamse ouderen 4 maanden gratis gebruik maken van het openbaar vervoer in de daluren. an 1 juni tot en met december 2007 vinden vier proeven plaats met gratis openbaar vervoer in de daluren voor 65+'ers. Het ministerie van VenW draagt ongeveer 1,5 miljoen euro bij aan de kosten...Foto David Rozing
    Ouderen openbaar vervoer IMG_4638-2.jpg
  • Nederland Rotterdam 23 juli 2007 20070723 Foto : David Rozing ..Jongeren jeugd in de tram openbaar vervoer Rotterdam ..Foto David Rozing
    1G6V9812-4.jpg
  • Nederland, Rotterdam, 27 januari 2009 20090127 Foto: David Rozing .OV-chipkaart de invoering van de OV-chipkaart is bijna een feit. Vanaf 29 januari is de OV-chipkaart het énige betaalmiddel in de metro van Rotterdam. De oude, vertrouwde strippenkaart is vanaf de 29ste definitief verleden tijd in de metro. In de bus en tram kan je dan nog wel stempelen. RET Uitchecken inchecken ovchipkaart chipkaart OV .Ov chipcard/ digital travel card in front of scanner, to get acces to and pay for trip using public transport in Rotterdam. This is a new system, until now only used and available in Rotterdam during a pilot project. ..Foto: David Rozing/
    1G6V7642.jpg
  • Nederland Den Haag 16 september 2008 20080916 Foto: David Rozing ..Randstadrail ter hoogte van Beatrixkwartier Prinsenhof, voetganger wacht op rode verkeerslicht
    1G6V3303 copy.jpg
  • Nederland Rotterdam 5 december 2007 ...Reiziger bekijkt tijdstabel vertrektijden ns treinen op centraal station. Vanaf 9 december gaat de nieuwe dienstregeling in, waar veel kritiek op is.  ...Chaos voor reiziger compleet..Het nieuwe spoorboekje dat zondag ingaat, is een chaos. In de nieuwe dienstregeling vervallen honderden treinen, vooral in de late avond en de vroege ochtend..?.Door spooronderhoud vervallen honderden vroege en late treinen.Problematisch voor de reizigers is dat de treinen op sommige dagen wel en op andere niet rijden. Die situatie kan een week later weer anders zijn. ..De uitval is het gevolg van strenge onderhoudseisen aan het spoor en van de inzet van veel meer goederentreinen. Spoorbeheerder Prorail heeft daarom niet alle wensen van de vervoerders gehonoreerd. Daardoor kunnen reizigers s ochtends pas uren later vertrekken of moeten ze s avonds veel eerder terug. Zo rijdt de laatste trein tussen Dordrecht en Geldermalsen om 22.07 uur, drie uur vroeger dan nu. En in de oneven weken rijdt op woensdag en donderdag de eerste trein van Nijmegen naar Venlo pas om 9 minuten over 7, anderhalf uur later dan nu. Omgekeerd gaat de laatste trein al om 9 over 11, een uur eerder dan nu...Reizigersvereniging Rover typeert het nieuwe spoorboekje als 'een gekkenhuis'. Rover-woordvoerder Rikus Spithorst: ,,Het is voor de reiziger niet te begrijpen wanneer een trein rijdt, zoveel uitzonderingen zijn er inmiddels. Daarom stappen we naar de Nederlandse Mededingingsautoriteit.'' De NMa ziet toe op de spoorwet. ..Ook de spoorvervoerders zijn woest. Vervoerder Syntus stapt naar de rechter en meldt zich vandaag al bij de NMa, net als vervoerders Connexxion en Veolia en de NS. De spoorwegen moeten 120 ritten per week schrappen. De directie van NS Reizigers spreekt over 'afbreuk van de kwaliteit'. ,,Ons spoorboekje wemelt van de voetnoten over op welke dagen of weken de treinen wel of niet rijden.''..Volgens spoorbeheerder Prorail kan niet alleen in het weekeinde aan het
    1G6V0003b.jpg
  • Nederland Rotterdam 5 december 2007 ...Reiziger bekijkt tijdstabel vertrektijden ns treinen op centraal station. Vanaf 9 december gaat de nieuwe dienstregeling in, waar veel kritiek op is.  ...Chaos voor reiziger compleet..Het nieuwe spoorboekje dat zondag ingaat, is een chaos. In de nieuwe dienstregeling vervallen honderden treinen, vooral in de late avond en de vroege ochtend..?.Door spooronderhoud vervallen honderden vroege en late treinen.Problematisch voor de reizigers is dat de treinen op sommige dagen wel en op andere niet rijden. Die situatie kan een week later weer anders zijn. ..De uitval is het gevolg van strenge onderhoudseisen aan het spoor en van de inzet van veel meer goederentreinen. Spoorbeheerder Prorail heeft daarom niet alle wensen van de vervoerders gehonoreerd. Daardoor kunnen reizigers s ochtends pas uren later vertrekken of moeten ze s avonds veel eerder terug. Zo rijdt de laatste trein tussen Dordrecht en Geldermalsen om 22.07 uur, drie uur vroeger dan nu. En in de oneven weken rijdt op woensdag en donderdag de eerste trein van Nijmegen naar Venlo pas om 9 minuten over 7, anderhalf uur later dan nu. Omgekeerd gaat de laatste trein al om 9 over 11, een uur eerder dan nu...Reizigersvereniging Rover typeert het nieuwe spoorboekje als 'een gekkenhuis'. Rover-woordvoerder Rikus Spithorst: ,,Het is voor de reiziger niet te begrijpen wanneer een trein rijdt, zoveel uitzonderingen zijn er inmiddels. Daarom stappen we naar de Nederlandse Mededingingsautoriteit.'' De NMa ziet toe op de spoorwet. ..Ook de spoorvervoerders zijn woest. Vervoerder Syntus stapt naar de rechter en meldt zich vandaag al bij de NMa, net als vervoerders Connexxion en Veolia en de NS. De spoorwegen moeten 120 ritten per week schrappen. De directie van NS Reizigers spreekt over 'afbreuk van de kwaliteit'. ,,Ons spoorboekje wemelt van de voetnoten over op welke dagen of weken de treinen wel of niet rijden.''..Volgens spoorbeheerder Prorail kan niet alleen in het weekeinde aan het
    1G6V0003.jpg
  • Nederland Rotterdam 22 januari 2008 22-01-2008 .Sloopwerkzaamheden Centraal station Rotterdam. Een bouwvakker spuit het reeds gesloopte gedeelte van het centraal station nat ivm stof die van het puin afkomt.Sloop Rotterdam CS.De sloop van het gebouw van achitect Van Ravesteyn zal ongeveer zes weken in beslag nemen. Wethouder Jeannette Baljeu gaf het officiële startsein voor de sloop van het gebouw, door met een machine de eerste onderdelen van het gebouw met een soort grote tang eraf te knijpen. Er zijn gemengde gevoelens onder de Rotterdammers over de sloop van het Rotterdam CS. Het gebouw van achitect heeft 50 jaar dienst gedaan als station, maar voldoet niet meer aan de eisen van deze tijd.Op 16 januari gaf wethouder Baljeu het officile startsein voor de sloop van het Centraal Station Rotterdam. Met een sloopmachine haalde zij de voorgevels van het station af...?.Het Centraal Station, ontworpen door architect Sybold van Ravesteyn, heeft vijftig jaar dienst gedaan. Omdat dit gebouw niet meer voldeed aan de eisen van deze tijd, en met het oog op het groeiende aantal reizigers, is besloten een nieuw Rotterdam Centraal te bouwen. Met de sloop van het huidige station komt de realisatie van de nieuwe Openbaar Vervoer terminal dichterbij. Het nieuwe Rotterdam Centraal wordt naar verwachting eind 2010 in gebruik genomen..Foto David Rozing
    1G6V5819.jpg
  • Nederland Rotterdam 22 januari 2008 22-01-2008 .Sloopwerkzaamheden Centraal station Rotterdam. Een bouwvakker spuit het reeds gesloopte gedeelte van het centraal station nat ivm stof die van het puin afkomt.Sloop Rotterdam CS.De sloop van het gebouw van achitect Van Ravesteyn zal ongeveer zes weken in beslag nemen. Wethouder Jeannette Baljeu gaf het officiële startsein voor de sloop van het gebouw, door met een machine de eerste onderdelen van het gebouw met een soort grote tang eraf te knijpen. Er zijn gemengde gevoelens onder de Rotterdammers over de sloop van het Rotterdam CS. Het gebouw van achitect heeft 50 jaar dienst gedaan als station, maar voldoet niet meer aan de eisen van deze tijd.Op 16 januari gaf wethouder Baljeu het officile startsein voor de sloop van het Centraal Station Rotterdam. Met een sloopmachine haalde zij de voorgevels van het station af...?.Het Centraal Station, ontworpen door architect Sybold van Ravesteyn, heeft vijftig jaar dienst gedaan. Omdat dit gebouw niet meer voldeed aan de eisen van deze tijd, en met het oog op het groeiende aantal reizigers, is besloten een nieuw Rotterdam Centraal te bouwen. Met de sloop van het huidige station komt de realisatie van de nieuwe Openbaar Vervoer terminal dichterbij. Het nieuwe Rotterdam Centraal wordt naar verwachting eind 2010 in gebruik genomen..Foto David Rozing
    1G6V5880.jpg
  • Nederland Rotterdam 22 januari 2008 22-01-2008 .Sloopwerkzaamheden Centraal station Rotterdam. Een bouwvakker spuit het reeds gesloopte gedeelte van het centraal station nat ivm stof die van het puin afkomt.Sloop Rotterdam CS.De sloop van het gebouw van achitect Van Ravesteyn zal ongeveer zes weken in beslag nemen. Wethouder Jeannette Baljeu gaf het officiële startsein voor de sloop van het gebouw, door met een machine de eerste onderdelen van het gebouw met een soort grote tang eraf te knijpen. Er zijn gemengde gevoelens onder de Rotterdammers over de sloop van het Rotterdam CS. Het gebouw van achitect heeft 50 jaar dienst gedaan als station, maar voldoet niet meer aan de eisen van deze tijd.Op 16 januari gaf wethouder Baljeu het officile startsein voor de sloop van het Centraal Station Rotterdam. Met een sloopmachine haalde zij de voorgevels van het station af...?.Het Centraal Station, ontworpen door architect Sybold van Ravesteyn, heeft vijftig jaar dienst gedaan. Omdat dit gebouw niet meer voldeed aan de eisen van deze tijd, en met het oog op het groeiende aantal reizigers, is besloten een nieuw Rotterdam Centraal te bouwen. Met de sloop van het huidige station komt de realisatie van de nieuwe Openbaar Vervoer terminal dichterbij. Het nieuwe Rotterdam Centraal wordt naar verwachting eind 2010 in gebruik genomen..Foto David Rozing
    1G6V5815 2.jpg
  • Nederland Rotterdam 22 januari 2008 22-01-2008 .Sloopwerkzaamheden Centraal station Rotterdam. Een bouwvakker spuit het reeds gesloopte gedeelte van het centraal station nat ivm stof die van het puin afkomt.Sloop Rotterdam CS.De sloop van het gebouw van achitect Van Ravesteyn zal ongeveer zes weken in beslag nemen. Wethouder Jeannette Baljeu gaf het officiële startsein voor de sloop van het gebouw, door met een machine de eerste onderdelen van het gebouw met een soort grote tang eraf te knijpen. Er zijn gemengde gevoelens onder de Rotterdammers over de sloop van het Rotterdam CS. Het gebouw van achitect heeft 50 jaar dienst gedaan als station, maar voldoet niet meer aan de eisen van deze tijd.Op 16 januari gaf wethouder Baljeu het officile startsein voor de sloop van het Centraal Station Rotterdam. Met een sloopmachine haalde zij de voorgevels van het station af...?.Het Centraal Station, ontworpen door architect Sybold van Ravesteyn, heeft vijftig jaar dienst gedaan. Omdat dit gebouw niet meer voldeed aan de eisen van deze tijd, en met het oog op het groeiende aantal reizigers, is besloten een nieuw Rotterdam Centraal te bouwen. Met de sloop van het huidige station komt de realisatie van de nieuwe Openbaar Vervoer terminal dichterbij. Het nieuwe Rotterdam Centraal wordt naar verwachting eind 2010 in gebruik genomen..Foto David Rozing
    1G6V5890.jpg
  • Nederland Rotterdam 22 januari 2008 22-01-2008 .Sloopwerkzaamheden Centraal station Rotterdam. Een bouwvakker spuit het reeds gesloopte gedeelte van het centraal station nat ivm stof die van het puin afkomt.Sloop Rotterdam CS.De sloop van het gebouw van achitect Van Ravesteyn zal ongeveer zes weken in beslag nemen. Wethouder Jeannette Baljeu gaf het officiële startsein voor de sloop van het gebouw, door met een machine de eerste onderdelen van het gebouw met een soort grote tang eraf te knijpen. Er zijn gemengde gevoelens onder de Rotterdammers over de sloop van het Rotterdam CS. Het gebouw van achitect heeft 50 jaar dienst gedaan als station, maar voldoet niet meer aan de eisen van deze tijd.Op 16 januari gaf wethouder Baljeu het officile startsein voor de sloop van het Centraal Station Rotterdam. Met een sloopmachine haalde zij de voorgevels van het station af...?.Het Centraal Station, ontworpen door architect Sybold van Ravesteyn, heeft vijftig jaar dienst gedaan. Omdat dit gebouw niet meer voldeed aan de eisen van deze tijd, en met het oog op het groeiende aantal reizigers, is besloten een nieuw Rotterdam Centraal te bouwen. Met de sloop van het huidige station komt de realisatie van de nieuwe Openbaar Vervoer terminal dichterbij. Het nieuwe Rotterdam Centraal wordt naar verwachting eind 2010 in gebruik genomen..Foto David Rozing
    1G6V5868.jpg
  • Nederland Rotterdam 22 januari 2008 22-01-2008 .Sloopwerkzaamheden Centraal station Rotterdam. Een bouwvakker spuit het reeds gesloopte gedeelte van het centraal station nat ivm stof die van het puin afkomt.Sloop Rotterdam CS.De sloop van het gebouw van achitect Van Ravesteyn zal ongeveer zes weken in beslag nemen. Wethouder Jeannette Baljeu gaf het officiële startsein voor de sloop van het gebouw, door met een machine de eerste onderdelen van het gebouw met een soort grote tang eraf te knijpen. Er zijn gemengde gevoelens onder de Rotterdammers over de sloop van het Rotterdam CS. Het gebouw van achitect heeft 50 jaar dienst gedaan als station, maar voldoet niet meer aan de eisen van deze tijd.Op 16 januari gaf wethouder Baljeu het officile startsein voor de sloop van het Centraal Station Rotterdam. Met een sloopmachine haalde zij de voorgevels van het station af...?.Het Centraal Station, ontworpen door architect Sybold van Ravesteyn, heeft vijftig jaar dienst gedaan. Omdat dit gebouw niet meer voldeed aan de eisen van deze tijd, en met het oog op het groeiende aantal reizigers, is besloten een nieuw Rotterdam Centraal te bouwen. Met de sloop van het huidige station komt de realisatie van de nieuwe Openbaar Vervoer terminal dichterbij. Het nieuwe Rotterdam Centraal wordt naar verwachting eind 2010 in gebruik genomen..Foto David Rozing
    1G6V5857.jpg
  • Nederland Rotterdam 22 januari 2008 22-01-2008 .Sloopwerkzaamheden Centraal station Rotterdam. Een bouwvakker spuit het reeds gesloopte gedeelte van het centraal station nat ivm stof die van het puin afkomt.Sloop Rotterdam CS.De sloop van het gebouw van achitect Van Ravesteyn zal ongeveer zes weken in beslag nemen. Wethouder Jeannette Baljeu gaf het officiële startsein voor de sloop van het gebouw, door met een machine de eerste onderdelen van het gebouw met een soort grote tang eraf te knijpen. Er zijn gemengde gevoelens onder de Rotterdammers over de sloop van het Rotterdam CS. Het gebouw van achitect heeft 50 jaar dienst gedaan als station, maar voldoet niet meer aan de eisen van deze tijd.Op 16 januari gaf wethouder Baljeu het officile startsein voor de sloop van het Centraal Station Rotterdam. Met een sloopmachine haalde zij de voorgevels van het station af...?.Het Centraal Station, ontworpen door architect Sybold van Ravesteyn, heeft vijftig jaar dienst gedaan. Omdat dit gebouw niet meer voldeed aan de eisen van deze tijd, en met het oog op het groeiende aantal reizigers, is besloten een nieuw Rotterdam Centraal te bouwen. Met de sloop van het huidige station komt de realisatie van de nieuwe Openbaar Vervoer terminal dichterbij. Het nieuwe Rotterdam Centraal wordt naar verwachting eind 2010 in gebruik genomen..Foto David Rozing
    1G6V5834.jpg